Wavin kampaň Nakoupíš a jíš

WAVIN komunikační kampaňNakoupíš a jíš! Podzimní kampaň společnosti Wavin Czechia s.r.o. se nesla v duchu voňavé odměny. Nakupující mohl získat slevový kupón v hodnotě 200 Kč na nákup jídla a pití přes portál foodora. Stačilo jen nakoupit produkty Wavin PP-RCT v minimální hodnotě 3 000 Kč (bez DPH), zaregistrovat se a slevový kupón byl na světě. Celé této akce se mohla společnost či jedinec zúčastnit celkem třikrát,a to v časovém rozmezí dvou měsíců. Celá podzimní kampaň probíhala na vybraných prodejnách Ptáček, Richter a Frenzel a Triker. A jak jsme se na tom všem podíleli my? Naše úkoly byly pestré – vymýšlení způsobů propagace na prodejně, grafické práce či organizace instalace propagačních materiálů na část prodejen – ale se vším jsme se poprali na jedničku. K propagaci jsme zvolili neotřelou klasiku: plakáty, woblery, podlahové samolepky, letáky a lišty. Veškeré materiály byly ve firemních barvách – jasně modrá v kombinaci s tmavě modrou a zelenou. Kampaň za nás měla úspěch a svým vizuálem určitě zaujala.

projít na článek

Aquatherm Almaty

Wavin Czechia s.r.o.Aquatherm Almaty Letos se konal 15. ročník výstavy Aquatherm Almaty v Kazachstánu. Této prestižní výstavy se zúčastnil i náš klient Wavin Czechia s.r.o., který zde představil novinky v oblasti rozvodu vody a topení. Největším úspěche

projít na článek

OSVĚTOVÁ KAMPAŇ

Intervenční centra zahájila osvětovou kampaň „Zastav kolotoč násilí“ . Jejím cílem je upozornit veřejnost na závažné společenské téma – přenos násilí mezi generacemi. Kampaň je podpořena grantem z Norska prostřednictvím Norských fondů 2014 – 2021. Zač

projít na článek

Toyota: nová kampaň na nízkoemisní vozy

České zastoupení automobilky Toyota spustilo novou brandovou kampaň zaměřenou na představení svých alternativních pohonů. Na mediální kampaň s názvem Beyond Zero naváže na podzim i stejnojmenn

projít na článek

Náborová kampaň Zálesí a.s.

Kampaň 2018 na nábor nových zaměstnanců pro společnosti Zálesí a.s.: Bannery, billboardy, inzerce v tisku a na sociálních sítích a vyvrcholení kampaně v podobě Dne otevřených dveří.

projít na článek

Kampaň Air as Food

Pro asociaci Eurovent jsme vytvořili globální kampaň, jejímž cílem je zvýšit povědomí o možnostech technologií na úpravu vnitřního klimatu, které prokazatelně vedou ke zlepšení zdraví. Vizuály se objeví na sociálních sítích společně s osvětovými články. S

projít na článek