Šíření výsledků aktivit v práci s mládeží je velkým tématem, se kterým ale také bojujeme. Jak na to? Co vlastně šířit, komu a jak? Zajímá to někoho? No jasně, že jo! Na toto téma se zaměřujeme i na Markeru CS. Účastníci i tým se rozhodli přijmout výzvu a každý natočí inspirativní video pro další členy Marker CS týmu, případně i pro další pracovníky s mládeží, vzdělavatele a organizace pracující s neformálním vzděláváním. Ta videa, která budou veřejně dostupná, vám neuniknou! Stačí sledovat aktuality na tomto webu či stránku na Facebooku.The post Z Markeru CS se valí „Youtuberi 2.0“! first appeared on Marker CS.
Další z inspirací přilétá od týmu Markeru CS. Jak na (sebe)reflexi ve vzdělávacích a dobrovolnických aktivitách? Lenka se tomuto tématu intenzivně věnuje v rámci své práce v organizaci INEX Sdružení dobrovolných aktivit. Vytvořili k tomuto tématu takový
projít na článekDalší video člena týmu Markeru CS se věnuje provokativní otázce: Prečo nevychováváme zrelých mužov? Zajímavé téma aktuální také pro práci s mládeží. Shlédněte video od Tomáše! The post Youtuberi 2.0: Tomáš Pešek first appeared on Marker CS.
projít na článekSlíbená inspirace s Markerem je tu! Účastník Jaroslav Dodok vás provede tím, jak prezentovat aktivity a organizace v médiích. Rozklikněte novinku pro odkaz na Youtube! The post Youtuberi 2.0: Jaro Dodok first appeared on Marker CS.
projít na článekZačátek dlouhodobého školení Marker CS se odehrál začátkem listopadu 2016 v Centru Slezská Harta v Razové na severní Moravě. Tématy byly zejména práce s mládeží a neformální vzdělávání, kompetence pracovníků s mládeží, analýza stavu a potřeb, projektová a
projít na článekŽijeme v době internetu. To přináší také vznik nových celebrit. In se totiž stávají nejen slavné osobnosti z oblasti showbusinessu, ale také lidé, kteří se umí pohybovat v oblasti mediálních kanálů. Těmto internetovým celebritám se říká vlogeři nebo youtu