Dotáhl jsem do úspěšného konce další ověření, tentokráte seznamácký Sklik. Jak už jistě víte, Sklik je reklamní systém vyhledávače Seznam.cz, který je nejčastěji vidět v rámci vyhledávání obsahových či partnerských webů Seznam.
V PPC rubrice na tomto blogu je řeč hlavně o Google Ads. Nicméně mezi reklamní systémy, fungující na českém trhu, se řadí i Sklik od Seznamu, kterému bych se rád v tomto článku věnoval.
projít na článekNedá mi to a musím se zmínit, že jsem se zúčastnil červnového školení na téma Zboží.cz v brněnských prostorách společnosti Seznam.cz. Jak je už z názvu akce patrné, týkala se převážně tohoto zbožového srovnávače, ale částečně také reklamního systému Sklik
projít na článekRád bych vám představil novinku z oblastí certifikací. Seznam.cz v minulém roce představil službu ověření pro agentury a freelancery, čemuž jsem v té době příliš nevěnoval pozornost. Řešil jsem spíše problém, že některé projekty jsou vhodnější na spoluprá
projít na článekO Facebooku tady na blogu moc nepíšu, a to z jednoho prostého důvodu, protože správu facebookových kampaní dělám pro klienty jen občas. Jsem totiž klasický PPCčkář a zaměřuji se hlavně na systémy Sklik a Google Ads.
projít na článekJsem nadšený, a tak bych vás rád informoval, že jsem získal certifkát specialisty Mergado. Kdo tento nástroj nezná, tak ani neví, o co přichází. Je to totiž skvělý pomocník nejen při řešení problémů s XML feedy, ale také urychluje práci při zavádění inzer
projít na článek