Život online marketéra za nouzového stavu

Jako marketingový specialista denně sleduji vývoj dopadu koronaviru a aktuálního situace...

projít na článek

Jak vyhodnocovat cíle, události a konverze?

Vyhodnocování cílů, událostí a konverzí je pro mě jednou z největších výzev, protože se jedná „čísla“ a následnou práci s nimi. U těchto analytických aktivit je potřeba se nejdříve přesvědčit, že nám data měří potřebné nástroje správně. Uvědomte si také,

projít na článek

Marketingová příprava v době nouzového stavu

Krize koronavirus se i přes postupné uvolňování opatření v některých odvětvích bohužel stále prohlubuje, proto mě napadlo několik témat, o kterých bych se rád rozepsal. První z nich bude článek o tom, jak někteří podnikatelé využívají toto náročné období

projít na článek

Co všechno byste měli vědět o cookies

Cookies je stále omílané téma, a to dokonce i u mě na blogu, ale právem. Pro každého marketéra by však mělo být důležité, takže alespoň základní orientace v této oblasti je nezbytná. V tomto článku se proto budu snažit udělat aktuální přehled o problemati

projít na článek

Čas převést byznys do online prostředí

Kamenné prodejny, které byly nuceny svoje podnikání pozastavit kvůli nouzovému stavu,...

projít na článek

Výhody online vzdělávání

Znáte výhody a nevýhody online studia? Ve spolupráci s HR News.cz jsme pro Vás připravili článek o online kurzech. Přečíst si jej můžete zde. The post Výhody online vzdělávání appeared first on Služby a podnikání.

projít na článek