B2B - Modrý koník marketérům

Modrého koníka navštíví až 1,5 mil. žen měsíčně. My budujeme most mezi nimi a vaší značkou.

projít na web

4 pravidla udržitelného marketingu

Udržitelnost – téma, které zažívá boom nejen v oblasti marketingu. Slova jako eko, bio, recyklace a odpovědnost se stávají nedílnou součástí marketingové argumentace, ekologie se dostává do mezi základní hodnoty značek. Pojďme si proto představit aktuální

projít na článek

3 trendy v influencer marketingu, které byste měli znát

Vliv influencerů na marketing roste a vyvíjí se i samotný influencer marketing – stává se profesionálnější, kreativnější a v neposlední řadě také efektivnější. Jaké změny jsme zaznamenali v posledních měsících? A jaké trendy byste měli znát? Rok 2022 byl

projít na článek

Nejlepší femvertisingové kampaně roku 2022

V oblasti cílení na základě genderu se marketingové a komunikační strategie rychle vyvíjejí. Spotřebitelé – a především spotřebitelky – mění své preference i nákupní chování. Jak vypadají poslední trendy v cílení na ženy a jaké byly nejpovedenější kampaně

projít na článek

Marketingové trendy pro rok 2023

Ať už bude rok 2023 jakýkoliv, jedno víme jistě. Z hlediska marketingu půjde o rok plný výzev. Z toho důvodu jsme pro vás připravili přehled těch nejzásadnějších trendů, které budou v roce 2023 ovlivňovat marketing, značky a zákazníky. Pojďme se na ně pod

projít na článek

Reklama cílená na rodiče

Rodiče jsou v marketingu pohyblivý cíl. Tato cílová skupina má mnoho specifik, a přitom je pro svoji různorodost poměrně těžko uchopitelná. Přesto jsou rodiče v marketingu zásadní: ostatně právě jejich peněženky pokrývají (nejen) potřeby dětí. V dnešním č

projít na článek

Sociální sítě po pandemii: Co se změnilo a jaké jsou novinky?

Sociální sítě jsou stálicí nejen v našich životech, ale také v našich marketingových strategiích. Jejich hvězda září sice jasně, ale nestále – mění se trendy, stejně jako formáty, které na sítích fungují. Co se v roce 2022 na sítích událo a nemělo by vám

projít na článek

Jak uspět na YouTube (podrobný návod)

Ve hře o pozornost uživatelů je video králem. Počet platforem, kde můžete svá videa publikovat, proto neustále roste. Jedna platforma pro zveřejňování video obsahu však vládne všem: YouTube. Jak zajistit, aby byl váš obsah na YouTube viditelný, úspěšný a

projít na článek

MDŽ 2023: Jak na marketing o svátku žen

Svátek všech žen – alias Mezinárodní den žen – tradičně připadá na 8. března a patří ke svátkům, které se slaví ve většině zemí světa. Není proto divu, že jako takový neušel pozornosti marketérů, PR stratégů a značek. Je totiž vynikající příležitostí, jak

projít na článek

Uživatelské recenze na internetu: Jak je získat a čeho se vyvarovat

Online recenze jsou v dnešní době pro drtivou většinou firem naprosto nezbytné. Jak ale svoji reputaci na internetu budovat a jak motivovat zákazníky, aby vám nechávali pozitivní recenze? V dnešním článku se zaměříme na to osvědčené tipy, jak v případě zv

projít na článek

„Vánoce jsou tady“ aneb nejlepší vánoční reklamy

Vánoce jsou zlatým hřebem marketingového roku a vánoční reklamní kampaně se už tradičně řadí mezi ty, na nichž si značky dávají velmi záležet. Co mají ty nejlepší kampaně společného? Pojďme se společně podívat na vánoční marketing pod drobnohledem. Letošn

projít na článek