Besocial - Digitální marketingová agentura ✅

Jsme marketingová komunikační agentura. Tak trochu vlčí, ale tím správným způsobem.

projít na web

Reklamní agentura

Jak funguje reklamní agentura? Jaký je rozdíl mezi typy reklamních agentur? A jak pracujeme v agentuře Besocial? Jednoduše řečeno, reklamní agentura je organizace, jejichž hlavním cílem je zviditelnění a propagace myšlenek, služeb, zboží či značky

projít na článek

Spotify není jenom hudba a podcasty

Hudba a podcasty se staly součástí každodenního života. Nezáleží na tom, jestli jste v autě na cestě do práce nebo právě trénujete na svůj první maraton. Rychlé životní tempo a multitasking tak dávají značkám příležitost zasáhnout přesně toho, koho potřeb

projít na článek

Facebook trendy pro rok 2021

Jeden Facebook vládne všem, jeden jim všem káže Ze sociální sítě se tento gigant stal spíše organismem, který se neustále vyvíjí a posouvá celý svět sociálních sítí kupředu. Pokud chcete využít všech možností této platformy, musíte s ním držet krok. A že

projít na článek

Co je to TWITCH?

Lidé mají rádi videa. A o to víc je baví sledování a tvorba live videí, protože právě tam je prvek spontánnosti. To je pravděpodobně důvod, proč je Twitch tak populární. Twitch je přední platforma pro živé vysílání (streaming) a jestli jste o něm ještě

projít na článek

Po pěti letech v sociálních agenturách

Léto 2015. Poprvé zaměstnaný. A i když jsem byl v mezičase na volné noze, život v agenturách se stal po střední škole mým zdrojem obživy. Reklamy a propagace, až jsem skoro zapomněl, proč jsem vůbec začal ty obrázky rozpohybovávat. Animace u mě už není n

projít na článek

Jak na nastavení Google Analytics?

Ať už se chystáme spouštět nové webové stránky, či startujeme online marketingovou kampaň, musíme si nastavit, co od našich aktivit očekáváme. Respektive jakých cílů chceme dosáhnout. Je pro nás klíčové vědět, k jakým výsledkům naše kroky vedly. Nejzn

projít na článek

Google pomáhá analytikům. Tag Manager usnadní život i vám.

Při vyhodnocování úspěšnosti našich kampaní je využívání nástroje Google Analytics (GA) pro většinu z nás naprosto běžnou záležitostí (minimálně by tomu tak mělo být). Avšak při samotném nastavování GA a nasazování kódů na webové stránky můžeme narazit na

projít na článek