IT Quality Index trainings DCMM Digital Capabilities Management Mode IT Quality SFIA
Opravdu potřebujeme řízení úrovně služeb SLM? Řízení služeb (service management) jako jeden z přístupů řízení IT široce akceptovaného jako best practice, předpokládá ekonomickou směnu mezi dvěma různými stranami: zákazníkem, který si objednává a odebírá
IT Performance reporting měření IT výkonosti. Nejvíce používané metody řízení IT, jako jsou metody typu ITSM, ITIL, COBIT, procesní metody, nabízí celou škálu metrik, které jsou zpravidla zaměřeny na vykazování aktivit v oblastech: procesů (změny, incide
Týká se fenomén digitální transformace pouze byznysu nebo jde o strukturální změnu včetně změny role a fungování IT? Stále větší podíl CIO chápe, že vstup do znalostní éry a znalostní ekonomiky vyžaduje redefinici IT role v organizacích – od reaktivního p
24.5.2023 proběhl neformální meetup setkání CIO a IT manažerů se zájmem o nové trendy v řízení IT. Program: Blok 1: Zkušenosti s řízením IT přednášky Rudolf Kubíček, CIO ACO Indistries zkušenosti s digitálními ambsadory, jak se spolupráce s vybranými z
„IT oddělení MERO ČR se věnuje systematickému zlepšovaní kvality IT, jehož součástí je i objektivní ověření dosažené úrovně posouzením 48 kvalitativních dimenzí dle metodiky IT Quality Index. Na základě výsledků měření získalo MERO ČR certifikát kvality I
Kapesní průvodce zavedení metodiky DCMM byl nyní publikován k volnému stažení zde Očekávané efekty zavedení DCMM pro řízení IT vychází z principů znalostní ekonomiky a z přesunu hodnoty z produkce do akumulace knowhow a digitálních schopností firmy zlepši
Studie zjistila, že v podstatě každý jednotlivý člověk nenávidí hodnocení výkonnosti. – Noise, Daniel Kahneman Potřebujeme tedy hodnocení výkonnosti a pravidelné nastavování cílů a hodnocení jejich plnění? Žijeme stále v průmyslové éře, kdy lidé provádějí
Od ledna 2023 dojde k zjednodušení certifikační logiky kurzů IT Quality Index a to na základě požadavků na absolvování kurzů IT Quality index v pořadí, které reflektuje priority jednotlivých uživatelů například zavádění IT QMS iterativním způsobem a poža
Tradiční modely řízení vychází z paradigmatu industriální éry vyrobit více produktů za nižší cenu a tím uspokojit nikdy nekončící poptávku ze strany zákazníka. Pracovat rychleji, eliminovat prodlevy a snižovat spotřebu lidské práce. To jsou hlavní teze,
Řízení inovací z pohledu IT managementu je nový kurz, který má za cíl zásadně modernizovat roli IT v inovačním úsilí. V tradičních model řízení IT jako je ITSM, ITIL, Agile, DevOps oblast inovací chybí, neboť základní myšlenkový model v těchto metodách je