IIMCE | Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání Brno
Marketingový výzkum na zahraničních trzích Miroslav Foret Podnikatelský vstup a následné působení na zahraničním trhu představují pro celý marketing, ale v našem případě speciálně pro marketingový výzkum, svého druhu maturitu. Teprve v tomto novém, mén
BEZPEČNOST A PARTNERSTVÍ PRO MÍSTNÍ ROZVOJ V BRNĚ Miroslav Foret Současný projekt Partnerství pro místní vychází z výsledků a zkušeností mezinárodního projektu Komunikující město, který v letech 1995 – 2000 realizoval Mezinárodní institut marketingu, komu
Napsání následujícího příspěvku si v lednu 2017 vyžádala redakce měsíčníku Moderní obec Partnerství v řízení cestovního ruchu O projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE), se
Image brněnských podniků v roce 2016 Miroslav Foret Image lze chápat jako představu, obraz či dokonce zdání o nějakém objektu. Může se týkat nejrůznějších jevů. Jako každá subjektivní představa, obraz či zdání, nemusí být nutně pravdivý. Podnikový image
Rozvoj Brna a brněnských podniků Těmto tématům se věnuje, zejména v závěrečných kapitolách, nová publikace M. Foreta z Vysoké škole Karla Engliše v Brně, která má název Marketingové řízení místního rozvoje. (1. vyd., Ostrava: KEY Publishing, 2016, s. 81,