Posouváme Heureku technologicky kupředu. Stavíme největšího nákupního rádce v Evropě. Přečtěte si o našich nástrojích, zkušenostech, vizích a týmové kultuře.
Jeden z našich vývojových týmů, interně mu říkáme fialový, věnuje kus svého času rozvoji nástrojů, které používá naše oddělení Contentu. To je z po
Pustit se do vývoje nové mobilní aplikace, nebo se vrhnout na refaktoring té stávající? To je oč tu běží! Přijďte si poslechnout, pro co jsme se rozhodli, jak nám to funguje a jaké
Před nějakou dobou jsme už psali o tom, že přecházíme z on-premise na public cloud. Je to pro nás velký strategický a technologický milník. Přeci jen stavíme zcela novou infrastrukturu
Strom kategorií, který tvoří jádro webu a proudí přes něj životodárná míza.
Jedna subdoména. Ovšem naprosto zásadní pro další existenci Heureky. Mobilní subdoména m.heureka.cz. Přes čtyři roky práce na zresponzivnění Heureky s MFI v zádech.
Dva roky boje se subdoménami značek. Extrémní situace a protiopatření při hromadném odstraňování a přesunu 60.000 subdomén a trilionů duplicit. Jak se to povedlo a co v&scaro
Na začátku podzimu jsme dali hlavy dohromady a rozhodli se na interním hackatonu zamakat na našem frontendu. Cíl byl jasný – předělat sdílenou Heureka Group UI knihovnu tak, aby byla jednodu&scaron
V našem Search týmu se, jak už jméno napovídá, věnujeme především vyhledávání na Heurece. Asi před rokem jsme přemýšleli, jak našim uživatelům ještě v&i
Jan Herbrich (22 let), kterému nikdo neřekne jinak než Banán (Pozn. Jak sám říká, „žlutý“ zvenku – Asiat a „bílý“ zevnitř – narozen v Čech
V našich plzeňských kancelářích potkáte výbornou partu. Mezi nimi i One Account tým, který se stará o to, abychom se mohli co nejjednodušeji přihlásit na vš
Nedávno jsem se zúčastnil čtyřdenního workshop od Sillicon Valley Product Group, který je určený pro produktové leadery. Tedy typicky pro někoho, kdo se stará o tým či týmy product ownerů
Před několika týdny padlo v Heurece důležité rozhodnutí – všechny nové služby v rámci #OnePlatform budou hostované v cloudu. Je to pro nás velké téma, proto s&
Vyskakovací dotazníky na webu, například ve formě pop-upů nebo widgetů, jsou jeden z nejjednodušších způsobů, jak se dozvědět něco od uživatelů. Jsou levné, rychlé a jejich realizace zabere
Znáš to, přijdeš do kanclu na pohovor, tam se tě naspeedovaná slečna z HR zeptá, kde chceš být za pět let, ty jí na to dáš připravenou odpověď, tvůj potenciální &scar
V rámci zavádění OKR do všech 50 týmů v celé Heureka Group jsme postupně naráželi na různé překážky, které nám bránily v kvalitní implementaci.