MenSeek - Spojujeme lidi a podporujeme spolupráci

Pomáháme firmám komunikovat s lidmi a rozvíjet jejich potenciál. Hledáme nové cesty, jak vytvářet příběhy inspirativních společností.

projít na web

Jak se stát Employer Branding specialistou očima Markéty Ničové

Markéta Ničová pracovala ve firmě Möbelix dlouhých 12 let. Nastal ovšem čas, kdy se cesty Möbelixu a Markéty rozdělují, proto přichází čas na menší (větší) bilancování. Zajímá vás, jak se člověk stane specialistou na Employer Branding? Začtěte se do násle

projít na článek

Human Centered Employer Branding: Jak vytvářet silnou značku zaměstnavatele díky naplňování lidských potřeb

Základem dobře fungující firmy jsou její spokojení zaměstnanci. Vlastně nejen spokojení, ale hlavně motivovaní a inspirovaní. Jak toho dosáhnout? Každý máme nějaké potřeby a ty se snažíme v životě naplňovat. Jako podnikatelé a firmy se snažíme naplňovat p

projít na článek

Employer Branding 2023: Co nás asi čeká

Loňský rok byl plný výzev. Co nás čeká v tom letošním? Jakým výzvám na poli získávání a udržení správných talentů budou firmy čelit? Jak se mění požadavky zaměstnanců, co je bude v práci motivovat a inspirovat? Shrnuli jsme pro vás naše myšlenky plus to n

projít na článek

Jak jsme tvořili Etický kodex pro největší nakladatelství v zemi

Společnost Albatros Media má nový Etický kodex. Vytvořili jsme jej ve spolupráci s HR oddělením a nejvyšším vedením společnosti, a také s ambasadory z řad zaměstnanců. Obsah kodexu, respektive témata, která pokrývá, vzešel z několika společných workshopů

projít na článek

5 tipů, jak vylepšit komunikaci mezi manažery a zaměstnanci

Tady začíná pravá výzva. Mezi zaměstnanci a manažery to často skřípe. A teď nemluvím jen o tom, jestli je Pepa naštvanej na Honzu. Hlavní problém je komunikace. A právě tahle komunikace vás může stát úspěšný business. „Jasná a otevřená komunikace zajistí

projít na článek

Employer Branding v Česku 5 omylů

Employer Branding je mezi personalisty stále aktuální téma. Mnozí v něm spatřují spásné řešení nedostatku nových kvalitních zaměstnanců. Slibují si od něj více reakcí od uchazečů a rychlé zaplnění otevřených pracovních pozic. A tak se do toho pouští. Někt

projít na článek

Employer Brand Storytelling: Vyprávějte příběh vaší značky zaměstnavatele

Bylo nebylo… Za devatero horami… Kdysi dávno v jedné předaleké galaxii… Je vám to povědomé? Aby ne. Příběhy si vyprávíme od nepaměti. Je to evoluční proces, který je v nás zakořeněný a dědí se z generace na generaci. Jak ale souvisí s utvářením vaší značk

projít na článek