ŠTĚPÁNKA BLÁHOVCOVÁ - PORTFOLIO || Grafický design | Ilustrace || Grafická designerka, ilustrátorka, ve své tvorbě se věnuje širokému spektru od grafického designu přes knižní ilustraci až po volné umění.
Vizuální styl výstavy Tváří v Tvář je putovní výstava velkoformátových portrétních fotografií dvanácti žen různého věku s rakovinou prsu. Autorem fotografií i celého projektu je fotograf Vladimír Kožíšek, který rakovinu prodělal v roce 2015 a putovní vý
Dětská skupina typu lesní školičky na kraji Plzně sídlí v malebné zahrádce nedaleko řeky a podle toho dostala své jméno. Děti tady s kamarády Ivetou a Milanem a dalšími parťáky poznávají přírodu a skrze ní a v ní i sebe. Pro hravou a odvážnou školku vznik
Autorská výstava Už dlouho mne pracovně i osobně zajímá téma osobní svobody a zodpovědnosti a vliv „velkých” dějin na ty „malé”, na jednotlivé lidské životy. Vybrala jsem několik fotografií z období 1955-1990 s akcentem na „složité roky 1968, 1969, 1989
koncept vizuálního stylu SITMP (Správa informačních technologií města Plzně) je veřejná organizace zajištující IT podporu a infrastrukturu úřadům, školám a organizacím města Plzeň. Sestává z mnoha oddělení, která mají na starosti velmi různé projekty: j
koncept vizuálního stylu, ilustrace Pro děti jsou tu rodiče, pro rodiče Aperio. Aperio je organizace, která poskytuje pestrou podporu rodičům, a to v rozličných životních situacích. Když mě oslovili ke spolupráci na vizuálním stylu, hned mne napadlo, že
Vizuální styl a grafický design výstavy (2019) Výstava Pixar 30 let animace je oficiální putovní expozicí významného studia, které v roce 1995 uvedlo na plátna kin přelomový film Toy Story a přepsalo tak historii animace. Pro expozici, kterou v minulost
Vizuální identita pro netypickou cimbálovou muziku. Skládá se převážně z profesionálních hudebníků, pro které je důležité precizní provedení skladeb. Zároveň se scházejí pro radost, kapela není to, co je živí. Logo vychází z hudebních značek, které volně
Pestrá kniha plná fotografií a kreseb je založena na objevování, poučení i spolupráci dětí a rodičů. Čtenáři se v ní setkají s různými podobami sochy a pomníku od kamenných a bronzových figur po díla, která umělci tvoří vlastním tělem, ze sněhu nebo z trá