Vylepšete své ICT řešení

Společně najdeme lepší řešení firemních potřeb přes ICT technologie: datová centra, informační systémy, CRM, ERP, DMS a BI.

projít na web

Rešerše: AI/BI/chatbot (2Q 2023)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Je BI i pro malé a střední podniky? CIO Business World 02/2023, Dipti Parmar, str

projít na článek

Rešerše: ERP/CRM/DMS (2Q 2023)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. HRM systémy na cestě k duši lidí COMPUTERWORLD 4/2023, Vít Petrjanoš, str. 10-14

projít na článek

Sedm snadných způsobů využití chatbota pro podnikání

Zákaznická podpora klientů někdy může být velmi únavná a opakující se. Naopak umělá inteligence se nikdy nenudí. Nemá problém odpovědět na stejnou otázku, kterou jí zákazníci položili po sté nebo po tisící a proto není překvapením, že chatboti pro firmy v

projít na článek

Rešerše: datová centra (1Q 2023)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Datová centra: Nejde jen o DCIM COMPUTERWORLD 2/2023, Vít Petrjanoš, str. 12-19 D

projít na článek

Rešerše: AI/BI/chatbot (1Q 2023)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Na co se letos těšit COMPUTERWORLD 02/2023, David Slouka, str. 6-7 První technolo

projít na článek

Rešerše: ERP/CRM/DMS (1Q 2023)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. CRM v současné podnikové praxi CIO Business World 1/2023, Lukáš Kříž, str. 24-25

projít na článek

Rešerše: datová centra (4Q 2022)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Nejen výhody, ale také rizika CIO Business World 05/2022, Josef Myslín, str. 6-7

projít na článek

Jak vyvinout chatbota pro vaši firmu v sedmi krocích

Chatbot je komunikační rozhraní, které pomáhá jednotlivcům a organizacím vést konverzaci, a mnoho organizací si proto vyvinulo i chatbota vlastního. Důvodů, proč organizace vyvíjejí chatbota, je více, včetně získání zkušeností s umělou inteligencí, vyššíh

projít na článek

Rešerše: AI/BI/chatbot (4Q 2022)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Revoluce v automatizaci podnikových procesů CIO Business World 5/2022, Thor Olavs

projít na článek

Rešerše: ERP/CRM/DMS (4Q 2022)

Přinášíme vám pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů. Pro členy Asociace máme k dispozici podrobnější rozbor obsahu. Přihlášení zde. Při výběru rozhoduje plán a potenciál CIO Business World 5/2022, příloha ERP Od i

projít na článek