Zpětné odkazy pro růst objednávek | Ing. Jana Hrabalová

Chcete více návštěv a objednávek? Nebýt závislí na PPC? Jste tu správně! Přeskočíme Vaše konkurenty pomocí kvalitních zpětných odkazů.

projít na web

Ahrefs: SEO nástroj #1

Ahrefs patří mezi mé nejoblíbenější SEO nástroje a neexistuje den, kdy bych se bez něj obešla. Dnes se Vám pokusím přiblížit nejzajímavější věci, které dokáže. Program je v angličtině a stojí od 99-179$ měsíčně. Výčet níže sepisuji jako inspiraci svým

projít na článek

MOZ: SEO nástroj #2

MOZ je dalším SEO nástrojem, bez kterého nedám ani ránu. Jsou to právě data z MOZu, která mi umožňují odhalit skutečnou konkurenčnost každého termínu a uvědomit si, jakou strategii budu muset následně zvolit. Program je v angličtině a stojí od 99-149$

projít na článek

Čerstvé výsledky z praxe

Jak v úvodu hlavní stránky zmiňuji, že všechny weby, které mám v dlouhodobé spolupráci, dosahují prvních a druhých míst ve vyhledávači, tak zde se na to blíže podíváme. V rámci anonymity klientů a jejich ochrany samozřejmě nebudu sdělovat přesná klíčo

projít na článek

Sociální signály v SEO 20 způsobů jak je získat zdarma

Sociální signály jako faktor pro lepší pozice aneb 24 způsobů, jak získat zdarma návštěvnost Sociální signály. Jsou tedy důležité, nebo nejsou? Je to dosti diskutabilní téma. Spousta lidí tvrdí, že vliv nemají, protože odkaz ze sociální sítě je no follow.

projít na článek

Co je SEO a co od něj očekávat

Cílem tohoto příspěvku je vysvětlit Vám opravdu v jednoduchosti, co je to SEO, proč ho potřebujeme, ukázat nejdůležitější zákonitosti a hlavně – moc Vás nezahltit. Chci, abyste po jeho přečtení měli jasnou představu o tom, co potřeba je a co naopak není.

projít na článek

On Page SEO: návod, který Vám zvýší návštěvnost

aneb splňte níže uvedené On Page SEO kroky a vyhledávače Vás budou milovat Co se dnes naučíte? Naučíte se, jak má vypadat dobře optimalizovaná stránka pro vyhledávače Naučíte se upravit si vše sami, bez nutnosti zásahu někoho třetího Naučíte se dělat si

projít na článek

Meta titulek – strašák nebo pomocník?

Meta titulek je jednou z nejdůležitějších součástí on page optimalizace. „Meta titulek je pro mě tak automatickou záležitostí, jako je třeba sešlápnutí spojky při řazení. Ale pro spousty z Vás to tak vůbec být nemusí a tak k tomu raději napíšu pár vět

projít na článek

FB VZPOMÍNKY A NÁSLEDNÉ OHLÉDNUTÍ SE ZA (NEJEN) SEO ŽIVOTEM

Je to už hodně let, co se zabývám marketingem a především SEO. Začalo to už na střední, když jsem se při studiu snažila naučit něco, co mě bude opravdu bavit a čemu se později budu naplno věnovat (škola to nebyla). K SEO jsem přišla díky tomu, že j

projít na článek

Jak to dopadne, když se (ne)dělá linkbuilding pravidelně?

Tohle bude laicky napsaný příspěvek o tom, co se (ne)stane, když někdo (ne)buduje zpětné odkazy pravidelně. Výsledek naleznete na konci článku. Proč to píšu? Někteří lidé se k linkbuildingu staví jako k něčemu, co jednorázově jeden měsíc vyzkouší a da

projít na článek