Tohle bude laicky napsaný příspěvek o tom, co se (ne)stane, když někdo (ne)buduje zpětné odkazy pravidelně. Výsledek naleznete na konci článku. Proč to píšu? Někteří lidé se k linkbuildingu staví jako k něčemu, co jednorázově jeden měsíc vyzkouší a další měsíc se uvidí, podle výsledků. Někdy se stane, že výsledky vidí ihned. Záleží na konkurenci, na aktuální pozici, na optimalizaci. Ale může nastat situace, a v praxi nastává, že hned po měsíci se zázraky dít prostě nebudou. A v ten moment už to takový člověk vzdává a dále se linkbuildingu nevěnuje. Zde se rodí má frustrace, protože s každým webem na začátku strávím veliké množství času a pro tyto případy to bylo zbytečně. Pravidelnost je v těchto sférách zkrátka klíčová. Když se budeme starat o sociální sítě, také je nevybudujeme tak, že tam dáme jeden den 2-3 příspěvky a pak na to půl roku nesáhneme. Udělat to můžeme, ale nemůžeme od toho něco očekávat. Nebo obsah na blogu. Ten je také potřeba přidávat pravidelně. Web je takovou naší krásnou zahradou. Zalévám, hnojím, odstraňuji plevel, sklízím. Pokud tam chci jen rekreovat, nesázím. A stejné je to se zpětnými odkazy. Pojďme se vžít do kůže Googlu. Vidí následující dva weby: Web A je perfektně optimalizovaný, každý měsíc na něj odkazují různé zdroje, relevantní weby, z různých relevantních článků. Další měsíc zase. Další zase. Pravidelně. Někdy více, někdy méně. Jak si to vyloží? Na webu je kvalitní zajímavý obsah, na který různé weby rádi odkazují a doporučují ho tak svým návštěvníkům. Asi bude kvalitní. Tak ho posunu výše, určitě dává návštěvníkům relevantní informace. Web B – může být i dobře optimalizovaný. Nikdy na něj pořádně nikdo neodkazoval, nebyl nikým doporučován, ale minulý měsíc na něj přibylo několik nových zpětných odkazů. Ale tento měsíc nic. A příští také nic. Asi náhoda. Posunu ho nahoru? Vyhraje web A nebo B? Důležité je si uvědomit, že čím více konkurenční odvětví, tím více webů typu A v něm může být. Pro pobavení existují i lidé s weby C – web, který optimalizaci neviděl ani z rychlíku (titulky nic, popisky nic, texty stažené z heuréky), doporučení úprav ignorují – „Jen mi tam prosím vás vytvořte nějaké odkazy, mám to pro klienta – jo a hlavně ať to funguje a je to na první stránce! On ten klient chce vidět výsledky. Udělejte to tak za 3000Kč. Klíčové slovo spodní prádlo. Díky.“ – střílela bych. Nechápu. Takže tu po světě běhají překupníci služeb, kteří tomu nerozumí a chudákům klientům, kteří tomu už vůbec nerozumí, naslibují nemožné. Nepište mi prosím. Strašně moc cením lidi s weby A. Je radost sledovat u takovýchto lidí organickou návštěvnost v Google Analytics a libovat si v pravidelném rostoucím trendu. Je radost se jim věnovat. Má to totiž význam. Dlouhodobý smysl. Cílem tedy je vypadat přirozeně. Být kvalitní. Být autoritou. Ideální scénář, který končí úspěchem: Správně optimalizovaný web (klíčová slova, titulky, popisky, H1, obrázky, texty)Soudnost – vím, jak silná konkurence proti mně stojíSebereflexe – web jsem natolik vytunil, že si zaslouží být výš než konkurenceDostatečný rozpočet – vím, že do začátku potřebuji investovat více a že se mi to vyplatíPravidelnost – první 2-3 měsíce přidávám hodně odkazů (kvalitních, silných, relevantních), abych se vyrovnal konkurenci, a další měsíce to udržuji menším množstvím A teď malá ukázka toho, co dostanete, když každý měsíc vytvoříte nějaké ty zpětné odkazy – jste stabilně v TOP3 výsledcích na Googlu i na Seznamu a získáváte nejvyšší návštěvnost. A to se vyplatí, protože udržovací cena je vždy výrazně nižší, než cena návštěvnosti, kterou byste jinak zaplatili v PPC. V tomto konkrétním případě se pohybujeme v řádu cca tisícovky, max dvou. Zemní práce v PPC (sklik) 8,3Kč za 1 návštěvníka Zemní práce praha v PPC (sklik) 22Kč za 1 návštěvníka Still life photographer – cena v PPC je 95Kč za 1 návštěvníka. Na závěr chci srdečně poděkovat všem klientům, kteří rozumí základní problematice SEO a linkbuildingu, budují kvalitní weby, pracují na textaci, umí docenit kvalitní odkazy a dělají to pravidelně. Děkuji Vám! Jste mou motivací, proč mě tato práce stále baví. The post Jak to dopadne, když se (ne)dělá linkbuilding pravidelně? appeared first on Jana Hrabalová.
Dneska jsem si s mamkou povídal o té regresi, a spoustu věcí, co jsem ji říkal, tak mi potvrdila, že to tak taky cítila při tom porodu, a že mi to doteď nechtěla říct. Takže pro mě tohle téma bylo strašně intenzivní a naprosto stěžejní. Myslím si, že jdu
projít na článekS depresí se dozajista setkal každý z nás. Každý v životě alespoň jednou prožil období, kdy měl pokleslou náladu, kdy ztratil motivaci, kdy se mu do ničeho nechtělo. Období, kdy máte pocit, že nic neumíte, nic neznamená, že všechno špatně dopadne. Deprese
projít na článekNa co nám je vědět, proč jsou vysoké daně? Když se budou dít nějaké změny, tak už budete vědět jakým směrem se to pohne a jak to dopadne. A s tou znalostí poznáte, kteří politici chtějí daně doopravdy snížit nebo zvýšit. Jedním z důvodů, proč si mla
Aby nedocházelo k onemocnění dásní či zubů je nutná prevence, to je správné čištění zubů, pravidelné používání dentální nitě, pravidelné prohlídky u zubního lékaře, jedení vyvážené stravy.
projít na článekInformujte Vaše návštěvníky co možná nejčastěji o novinkách a akcích na Vašem webu. Aby se uživatelé naučili Vaše stránky pravidelně navštěvovat je důležité webovou prezentaci pravidelně aktualizovat. Pro automatickou distribuci článků až k čtenáři můžete
projít na článek