20.let vEvropské unii: Proč zůstává EU mezi Čechy nepochopená?

Prvomájový den nebyl tento rok pouze svátkem práce, ale byl i výročím 20 let od vstupu Česka do Evropské unie. Naše postoje k EU za 20 let prošly značným vývojem. Nejvyšší podpora se v ČR vyšplhala až na 69 % spokojených občanů v roce 2009. O sedm let později se naše spokojenost s EU pohybovala kolem 35 %. Dnes je s členstvím v Evropské unii spokojena přibližně polovina Čechů . Oproti populárnímu přesvědčení proti sobě však nestojí dva nesmiřitelné tábory, které jsou jednoznačně pro nebo proti členství v EU. Proto je nutné se na EU podívat v širším kontextu. The post 20. let v Evropské unii: Proč zůstává EU mezi Čechy nepochopená? appeared first on NMS Market Research.

projít na článek

Ceny energií ženou Čechy k investicím do úspornějšího bydlení

Rostoucí ceny energií motivují Čechy k pořízení energeticky úspornějšího bydlení. Jen v letošním roce se chce z důvodu vysokých cen elektřiny, tepla i vody pustit do větších či menších úprav domácnosti každý desátý Čech. Více než třetina z nich přitom inv

projít na článek

Proč NEkupovat novou Českou virtuální měnu CzechCrownCoin (CZC)

Před několika dny se začala veřejně prodávat Česká virtuální měna CzechCrownCoin (CZC) a když se mě na to pár lidí hned ptalo, tak jsem si řekl, že o tom také napíši krátký článek. V kryptoměnách jsem se dříve pohyboval celkem dost, takže je mi jasné, pro

projít na článek

Zahájení projektu

Zahájení projektu Dne 14. 5. 2019 proběhlo zahájení projektu: Zavedení nového druhu tisku Braillova písma v kombinaci s drip-off efektem. Projekt je spolufinancován Evropskou unií. Při technologii drip-off se využívá

projít na článek

POKYNY PRO ODJEZD NA DUNAJEC

Jedna malá změna a několik doplňujících informací na základě dotazů. Čtvrteční nakládání vašich zavazadel, výběru vest, pádel a helem JE ČASOVĚ POSUNUTO MEZI 17 – 17,30 čtvrtek zůstává. Kdo by si chtěl něco koupit (vodotěsné pytlíky na doklady či foťák,

projít na článek

Devatero otázek, které mi pomáhají dostat zlidí informace

Co chcete, aby web udělal za vás? Jaký výsledek budete považovat za úspěch? A podle jakého čísla se budeme řídit? A jak konkrétně tu kvalitu zákazník pozná, čím se to u něj projeví? A kdybyste mohl mávnout kouzelnou hůlkou, aby se to změnilo. Jak by to vy

projít na článek