AR kampaň Avonu získala ocenění na Internet Effectiveness Awards

Agentuře Visibility se vyplatil inovátorský přístup a její AR kampaň k launchi hydromatické rtěnky Avon 24h získala ocenění Internet Effectivenss Award. Agentura Visibility Digital připravila pro Avon sadu virtuálních efektů, s jejichž pomocí a díky rozšířené realitě si uživatelé mohli “na vlastní kůži” vyzkoušet různé odstíny rtěnek z produktové řady 24H.Tvorbu kampaně podrobněji přiblížil dubnový článek na blogu Visibility. Kampaň měla za úkol zlepšit známost značky a navýšit její prodeje primárně u skupiny mladších žen. „Dosažené zlepšení ve vnímání kvality našich produktů nás přesvědčilo o efektivitě využití augmented reality prvků v reklamě. Výsledný posun povědomí o značce Avon a pozitivní vliv na nákupní rozhodnutí nás doslova ohromil,” neskrýval nadšení Tony Nesterov, Head of Commercial Activations společnosti Avon. Výkon kampaně ale neohromil jen zadavatele. „Bylo velkým oceněním naší práce, že si case study této kampaně vybrala mezi vzorové případy i společnost Meta, upozornil zakladatel Visibility Vojtěch Foukal. Na konci listopadu zabodovala práce jeho agentury i v každoroční soutěži Internet Effectiveness Awards, do jejíhož finále byla nominována v kategorii Mobilní aplikace. https://www.visibility.cz/wp-content/uploads/2023/11/Avon-reklama-na-rtA›nky-s-AR-rozA¡A­A™enou-realitou-Put-Me-To-The-Test-2.mp4   Děkujeme!

projít na článek

Kampaň pro prevenci popáleninových úrazů

Za přispění všech fantastických lidí vznikla kampaň 70 stupňů (www.70stupnu.cz). ….70°C má čaj nebo káva jen tři minuty po zalití. Číst celé The post Kampaň pro prevenci popáleninových úrazů appeared first on Bolíto.

projít na článek

Ford Pro má double! Ford Transit Custom získává titul International Van of the Year a Ford Ranger přidává ocenění International Pick-up Award!

Společnost Ford Pro získala dvojí ocenění, a to International Van of the Year (IVOTY) a International Pick-up Award (IPUA), a to se svým novým modelem Transit Custom van a novou generací pick-upu Ranger.

projít na článek

Papriky dozrávají a sklízí (se) úspěch.

Makáme, posouváme se, na rozdíl od konkurence máme odlišný přístup ke klientům a razíme jinou strategii práce. Umíme se ozvat a říct: „Hele, tohle dělat nebudeme, umíme to lépe, pojďme se zamyslet a předělat to.“ Příkladem je kampaň pro dm drogerii. Dosta

projít na článek

RECENZE: Karetní hra Čarodějky od Djeco

Karetní hra od značky Djeco, která získala ocenění. Není to vůbec žádná náhoda, my jsme hru otestovali a musím říct, že všichni byli nadšení. Dobře, přiznám, že jediný zklamaný byl náš Péťa, protože cokoliv růžového se mu prostě nelíbí. Později ale i on p

projít na článek

Video z předání ocenění...

Do videogalerie naší školy bylo přidáno video z předávání ocenění studentům nižšího gymnázia... můžete ho sledovat ZDE.Fotografie od Lukáše Malého naleznete ZDE. 

projít na článek