Budoucnost nákupů

Nákup jako zábava Spousta lidí si stále více uvědomuje, že život chtějí prožít, ne pouze přežít. I dnes nakupujeme některé věci, třeba jako oblečení nebo lahůdky, protože chceme a celkem nás to i baví, a některé, jako jídlo nebo hygienické potřeby, prostě proto, že musíme. Dá se čekat, že s nástupem služeb, které nám umožňují nákup z pohodlí domova, a ty nejpokročilejší ho dokonce i samy objednají, se stále více oněch „nutných“ nákupů zautomatizuje. Na druhou stranu, pořád si nejspíše budeme užívat třeba chození po obchodech s kamarádkou a hledání těch jedněch perfektních šatů, nebo sobotní výlety na farmářské trhy. Placení Fyzické peníze jsou asi definitivně na ústupu, ale otázkou je, co je nahradí. V současné době už většina z nás naprosto běžně používá bezkontaktní platbu, či dokonce platí za pomoci telefonu, ale co je dalším velkým krokem? Hodně velká očekávání jsou od kryptoměn, jako je například Bitcoin. Ty v současné době brzdí vysoké transakční náklady, ale pokud by se podařilo tento problém vyřešit, dá se čekat, že civilizace se od konceptu státem řízené měny odkloní úplně. Otázkou zůstává, jak by v takovém případě fungovaly třeba půjčky nebo dědictví. Obchodní centra Přežijí velká obchodní centra návrat k lokální produkci a také invazi e-shopů? Toť otázka. V současné době se zdá, že pokud se chtějí udržet, budou muset nabídnout něco více, než jen obchody a kino. Hitem jsou třeba koncept stores, tedy obchody, které v sobě kombinují klasickou prodejnu se svého druhu galerií nebo uměleckým projektem, kavárnou či muzeem. Lidé se chtějí bavit, chtějí něco neobvyklého, a kamenné obchody se musí snažit jim to dát. Jak? Třeba tak, že pochopí, jak udělat prodejnu atraktivní pro Instagram a další sociální sítě. Náš virtuální obraz je důležitější než kdy dříve, a pokud provozovatel dokáže udělat ze své prodejny místo, odkud je dobré mít fotku, třeba jako Hiptique v Malibu, má o zákazníky postaráno. Článek Budoucnost nákupů se nejdříve objevil na Satose.

  • Web: Satose
  • Aktualizace: 25.6.2024
projít na článek

Slevy pro každého

Ve snaze zpříjemnit našim zákaznicím nákup na Dishejeans.cz přinášíme nový slevový systém. Každá zákaznicenakupující na Dishejeans.cz získává automaticky: 3% slevu z každého nákupu nad 1400 Kč 5% slevu z každého nákupu nad 2800 Kč 7% slevu z k

projít na článek

Budoucnost franšíz je v digitálu

Na zářijovém klubu jsme měli tu čest potkat guru franšízingu v ČR. Souhrn jeho myšlenek a zkušeností je shrnut v rozhovoru zde: BUDOUCNOST FRANŠÍZ JE V DIGITÁLU, ŘEKL V OSTRAVĚ GURU FRANŠÍZINGU. Článek Budoucnost franšíz je v digitálu se nejdříve objevil

projít na článek

Dárek při nákupu 2 kusů kosmetiky Kérastase

Vážené klientky a klienti, dovolte nám, Vás odměnit dárkem v hodnotě 250 Kč při nákupu více jak 2 kusů produktů Kérastase.

projít na článek

Velikosti ložního prádla. Jakou si vybrat?

Na co si dát pozor při nákupu ložního prádla? Mnohdy tomu ani nevěnujeme zvláštní pozornost, ale měli bychom si dát pozor, abychom při nákupu povlečení zvolili správnou velikost. Je zřejmé, že je potřeba zvážit velikost peřiny, matrace-prostěradla, velkéh

projít na článek

Dřevomorka v domě: Jak nepodcenit výběr a na co se zaměřit při nákupu stavebního dřeva

Dřevomorka je jedním z častých a nebezpečných škůdců dřeva. Již při nákupu dřeva můžete předcházet případným problémům s těmito škůdci a to výběrem správného dodavatele dřeva pro Vaši stavbu či projekt. 

projít na článek