BusinessCon

BusinessCon je platforma pro pravidelné setkávání lídrů progresivních firem, kde se učí a inspirují od sebe navzájem. #peercoaching #spolupráce #networking

projít na web

Jak vytěžit z budoucnosti

Ekonomika probíhá v cyklech. Zažíváme poměrně dlouhé období ekonomického růstu a všichni netrpělivě očekáváme, že brzy dojde k dosažení bodu zlomu a nastane období recese. Kdy to ale přijde? Jaké to bude mít důsledky? Jak se na to mohou připravit majitelé

projít na článek

Budoucnost franšíz je v digitálu

Na zářijovém klubu jsme měli tu čest potkat guru franšízingu v ČR. Souhrn jeho myšlenek a zkušeností je shrnut v rozhovoru zde: BUDOUCNOST FRANŠÍZ JE V DIGITÁLU, ŘEKL V OSTRAVĚ GURU FRANŠÍZINGU. Článek Budoucnost franšíz je v digitálu se nejdříve objevil

projít na článek

Aby levá ruka věděla, co dělá pravá

Kdo by neměl rád sympatickou firmu Raynet. V mnohém nás inspiruje svou kulturou a kreativním marketingem. Tvůrci online CRM, sídlící v Ostravě-Porubě, otevřeli na posledním setkání BusinessCon zásadní téma z oblasti řízení firmy: jak systémově zařídit, ab

projít na článek

Kam dál? Aneb co brzdí malé a střední firmy

Přibližně miliarda kroků vyplňuje cestu mezi “přežívající” firmou a firmou generující stabilní obrat, která má rezervy a prostředky na to inovovat a dále se rozvíjet, do které se lidi sami hlásí a klienti vnímají značku jako synonymum kvality. Je miliarda

projít na článek

Stěžovat si na nedostatek lidí je stejné jako stěžovat si na nedostatek zákazníků

Jde o přirozený vývoj: když se začal sytit trh a nestačilo pouze vyrobit produkt, vytvořit službu, pak sedět v kanceláři nebo postavit krámek na rohu a čekat na zákazníky, dalo to vzniknout síle marketingu. Nabídka totiž převládla nad poptávkou a firmy se

projít na článek

Podnikání není jen boj o místo na slunci

S Jirkou Pudichem jsme se potkali na konferenci BusinessCon 2016. Od té doby je členem a potkáváme se na každém klubu. Vystoupí také na konferenci 2017 13.-14.10. na Ostravici se svým příběhem, co si z BusinessConu odnesl do svého podnikání, co se za tu d

projít na článek

Krize jako příležitost

Úvod Na této případové studii chceme ukázat základní hodnoty, na kterých stojí BusinessCon. Není podstatné, jestli jde o malou či velkou firmu; miliardovou, mezinárodní nebo ostravskou firmu s desíti zaměstnanci jde o to jakým způsobem podnikáme a na jak

projít na článek

Proč věříme, že je správní rada důležitá v každé firmě

Koncept správní rady je v u nás spojen se světem velkých, akciových firem nebo neziskových organizací. Na loňské konferenci BusinessCon nám Libor Mertl otevřel v mnoha směrech obzory a tím i potenciál správních rad. Když se s vámi osobně podělí o zkušenos

projít na článek

Jak nezaspat a včas inovovat byznys model

Zvýšit obrat své firmy o 100% do konce roku? Inovací byznys modelu a myšlením “mimo naši krabici” je to možné. V kruhu BusinessCon se to učíme nad konkrétními případovými studiemi. Na toto téma jsme uspořádali druhý BusinessCon klub v roce 2017. Nastarto

projít na článek

Proč spolupracovat? Přečtěte si o dubnovém BusinessCon klubu

Je nám ctí, že Magazín Patriot vydal hned dvě reportáže o našem posledním dubnovém BusinessCon Klubu. První článek PROČ SPOLUPRACOVAT? SAMI JSME CHYTŘÍ, ALE SPOLEČNĚ GENIÁLNÍ, ZNÍ Z BUSINESSCONU! se věnuje dubnovému setkání jako takovému jak to probíhalo

projít na článek