Zatímco v Tech komunitě není třeba OKR (Objectives and Key Results) vysvětlovat, vést podle nich celou firmu je trochu oříšek. Obzvlášť, když v ní je víc jak polovina lidí z jiného než produktovo-vývojového prostředí. Ale když víte co a proč děláte, jde i původně nereálný úkol mnohem snáz. Věřím, že do půl roku už s vámi budeme umět sdílet, jaké ovoce přineslo nalodění celé Heureka Group na OKR framework. Ale začněme postupně. Dnes vám chci popsat náš záměr. Proč jsme se vlastně do implementace OKRek a naloďování kolegů z obchodu, zákaznické podpory, marketingu a koneckonců i recepčních pustili?
Jan Herbrich (22 let), kterému nikdo neřekne jinak než Banán (Pozn. Jak sám říká, „žlutý“ zvenku – Asiat a „bílý“ zevnitř – narozen v Čech
projít na článekLukáš už ve svém posledním článku popsal, proč a jak jsme se v Heureka Group rozhodli, že OKRka povedou náš rozvoj. Pokud jste jeho článek četli, už víte, že jsme během jednoho měs&i
projít na článekKomplexita a množství oblastí, kterým se věnujeme napříč všemi týmy v produktu i vývoji Heureka Group, si žádá rozdělení našich týmů do tribů. Proč? Chceme
projít na článekV rámci zavádění OKR do všech 50 týmů v celé Heureka Group jsme postupně naráželi na různé překážky, které nám bránily v kvalitní implementaci.
projít na článekJako každý rok, tak i v roce 2022, bude Interlacto Group vystavovat na veletrhu Gulfood Dubai. Interlacto Group zde bude prezentovat exportní produkty napříč celou skupinou – od dětské a klinické nutriční výživy po mlékařské výrobky. Článek Veletrh Gulfoo
projít na článek