Konkurenci není radno podceňovat. Bývá totiž velmi dobře připravená. Na vás je pak najít cesty, jak ji dobře odhadnout a jaké zbraně v boji proti ní použít. První analyzujte, potom podnikejte konkrétní kroky, jak své podnikání posílit. Pomohou tyto AI nástroje. Obsah: 1. Crayon, naprostá jednička pro celkovou analýzu vaší konkurence 2. BuzzSumo, nechejte si udělat tu nejlepší analýzu konkurenčního webu 3. Similarweb, pro bezchybné SEO 4. iSpionage, váš špión PPC reklam 5. Kompyte, sociální sítě konkurence jako na dlani Jděte na to chytře 1. Crayon, naprostá jednička pro celkovou analýzu vaší konkurence Manuální analýza pomocí Google nástrojů je únavná a časově náročná. Čas, který byste jí věnovali můžete investovat do jiných, důležitějších aktivit ve firmě. Využijte raději ty rychlejší poháněné umělou inteligencí. Crayon Al je nástroj, který vám pomůže plně porozumět tomu, jak se vaše konkurence chová. Crayon sesbírá všechny důležité informace z různých zdrojů a poté díky strojovému učení určí, které z nich jsou pro vás ty nejcennější. Jak přesně funguje? Například vás upozorní na konkrétní změny, které vaše konkurence na svém webu provedla. V Crayon AI si ale můžete nastavit také denní rozesílku e-mailů. V těch najdete přehled změn z předchozího dne. To samé lze udělat i u přehledů se změnami za aktuální den. 2. BuzzSumo, nechejte si udělat tu nejlepší analýzu konkurenčního webu BuzzSumo pro vás vytvoří obsah a vyhodnotí ten na konkurenčním webu. V menu najdete tyto sekce: Discover (Objevte), Content (Obsah), Influencers (Influenceři), Monitoring (Sledování) a Projects (Projekty). Své kolegy můžete na platformu pozvat. Všichni tak budete mít přístup k přehledům a budete na stejné vlně. Sekce Content je určena pro vyhledání a analýzu. Lze na ní vyhledávat nespočet článků a příspěvků zveřejněných na sociálních sítích vašich konkurentů. Uvidíte tak, které z nich jsou nejpopulárnější. Mimo jiné se také dozvíte, jaké jsou nejlepší časy pro publikaci příspěvků a jak se daří vašim zpětným odkazům z hlediska SEO. Sekce Discover je pro objevování nových cest a nápadů. Díky ní svůj obsah dotáhnete k dokonalosti. Zjistěte, jaká témata jsou aktuálně trendy, jaká klíčová slova byste měli použít a na co se lidé nejčastěji ve fórech ptají. A pak tyto informace využijte při tvorbě obsahu. V sekci Monitoring můžete sledovat, kdo a kde vás nebo vaši konkurenci zmínil. Budete tak vědět, jestli jsou vaše produkty oblíbenější než ty konkurenční. 3. Similarweb, pro bezchybné SEO Similarweb vám poskytne informace o návštěvnosti aplikací i webů. Najdete zde informace o demografii návštěvníků a detaily o využívaných marketingových strategiích. Ovládání je velmi jednoduché. První je potřeba si Similarweb přidat do prohlížeče Chrome. Přehledy webů konkurence získáte kliknutím na ikonku Similarweb. Nástroj vám ukáže, na kolikátém místě se umisťuje web vaší konkurence ve vyhledávačích. Je schopen zjistit, jak je na tom v celosvětovém měřítku, ale i v jednotlivých zemích. Také vám prozradí, jak je na tom s návštěvností. Když sjedete dolů, do detailního přehledu, objeví se vám kompletní geografické informace o tom, z jakých zemí návštěvníci na web přicházejí. Když pojedete ještě o něco níže, zobrazí se vám informace o odkazech. Nástroj vám prozradí, na jaké stránky návštěvníci vámi analyzovaného webu nejčastěji přecházejí. Také se dozvíte, kolik použitých klíčových slov je organických a kolik placených. Tyto údaje se vám zobrazí v procentech. A to není všechno, Similarweb vám také řekne, z jakých sociálních sítí návštěvníci chodí (Facebook, Twitter…). A jaká témata je nejvíce zajímají. 4. iSpionage, váš špión PPC reklam iSpionage vám pomůže zjistit, jaké strategie online reklamy váš konkurent využívá. Zaměřuje se primárně na PPC a SEO. Nástroj vás první požádá o URL webu vaší konkurence. Poté stačí kliknout na tlačítko Start Spying a zaregistrovat se. Jakmile si u iSpionage vytvoříte účet, zobrazí se vám data o PPC reklamách a organických klíčových slovech. 5. Kompyte, sociální sítě konkurence jako na dlani Kompyte pro vás vytvoří souhrny o aktivitě vaší konkurence na sociálních sítích. A k tomu navíc přidá i seznam provedených změn. Díky tomuto budete vědět, co byste na svých sítích měli sdílet, abyste se své konkurenci vyrovnali. Kompyte ocení především prodejní a marketingové týmy. Oblíbí si jej ale také produktový tým a vedení. Kompyte pracuje s několika miliony zdroji dat. Pokud se tak chcete přizpůsobit aktuálním podmínkám na trhu a zároveň se o své konkurenci dozvídat ty nejčerstvější informace, bude pro vás zlatým dolem. Velkou výhodou je, že dokáže rozeznat důležité informace od těch nepodstatných. Nestane se tak, že by vám v přehledech něco chybělo. Nebo že by naopak generoval pro vás zbytečná data. Ta jsou pak automaticky přidána do porovnávače. V porovnávači zjistíte, v čem je vaše konkurence napřed – co už používá a vy ještě ne. Také vám potvrdí, které kroky děláte správně – tedy co využíváte vy i váš soupeř. Jděte na to chytře Buďte špehem. Není na tom nic špatného. Mnoho firem má z tohoto přístupu obavy. A svou konkurenci analyzují pouze povrchově. Nevyužívají AI a nevědí tak, jaké konkrétní strategie ostatní aplikují. Tím jim pak dávají šanci je na trati prodejů sprintem předběhnout. AI vám přitom dnes dokáže během pár minut poskytnout veškerá data potřebná k tomu, abyste svou firmu začali vést správným směrem. A svou konkurenci nakonec porazili. The post Chcete vyzrát nad konkurencí? Špehujte ji s těmito AI nástroji appeared first on eWay-CRM.
Ať už máte restauraci a chcete nabízít svá jídla online, nebo nabízíte služby na míru, vždy je potřeba mít přehled o své konkurenci. Když se pouštíte do tvorby nového webu, nebo svůj web necháváte vytvořit profesionálem, vždy mějte napaměti, že bez důklad
projít na článekVážení čtenáři, o povinnosti digitalizovat veškeré recepty na výdej léků a našem analytickém nástroji Medor eRecept již víte z minulého článku. Nyní bychom Vám rádi představil náš nový produkt, kterým je Medor SÚKL. Tento produkt obsahuje kompletní dat
projít na článekPost alkoholové stavy jsou obvykle velmi nepříjemné, poradíme Vám proto, jak jim co nejlépe předcházet a případně čelit.
projít na článekMáte na starosti prodej pro novou firmu nebo jste dokonce sami založili vlastní start-up a chcete se dostat k vašim prvním zakázkám? Začátky jsou mnohdy nejtěžší. Bez potřebných referencí a zkušeností se často nemáte šanci příliš poměřovat s konkurencí. P
projít na článekNení nic tak nepříjemného jako svědění uší. Každý, kdo někdy trpěl tímto problémem, ví, jak je to nesnesitelné. Jediným pocitem úlevy je poškrábat se. Poškrábání ucha však přináší jen dočasnou úlevu, zároveň se jedná o jednu z nejhorších věcí, kterou může
projít na článek