SÚKL data jako nástroj pro analýzu vaší konkurence

Vážení čtenáři, o povinnosti digitalizovat veškeré recepty na výdej léků a našem analytickém nástroji Medor eRecept již víte z minulého článku. Nyní bychom Vám rádi představil náš nový produkt, kterým je Medor SÚKL. Tento produkt obsahuje kompletní data poskytovaná SÚKLem v jednom rozhraní, kterým je MS Power BI. Analyzovat tak můžete regionální data z eReceptů a národní data DIS-13, LEK-13 a REG-13 nejen za vaši společnost, ale také za veškerou konkurenci. eRecept eRecept slouží ke sledování předepsaných a reálně vydaných léků. Díky tomu ihned vidíte, kde se skutečně vydávají vaše léky a kde jsou zaměňovány za konkurenci. S těmito daty poté můžete efektivněji řídit svůj obchodní tým a dosáhnout vyšších zisků. DIS-13 Národní hlášení DIS-13 zobrazuje množství balení dodávaných do lékáren, denní dávky léků, jejich cenu a market share dle množství balení, ceny a denní dávky, která je dostupná v lékárnách. LEK-13 Pro zobrazení nemocničních dat slouží národní hlášení LEK-13. Díky tomuto nástroji vidíte množství balení dodávaných do nemocnic, denní dávky léků, jejich cenu a market share dle množství balení, ceny a denní dávky, která je dostupná v nemocničních lékárnách. REG-13 Aby byla veškerá data poskytovaná SÚKLem kompletní, zpracováváme samozřejmě i dodávky léčiv z velkodistribucí jednotlivým distributorům. K tomu používáme náš analytický produkt Medor REG-13. V případě zájmu o detailnější informace nás neváhejte kontaktovat na telefonu 606 030 331 nebo e-mailu [email protected]. S přáním hezkého dne Tým MedorThe post SÚKL data jako nástroj pro analýzu vaší konkurence first appeared on Medor.

projít na článek

Analytický nástroj Medor eRecept

Vážení čtenáři, dne 1. ledna 2023 vznikla povinnost digitalizovat veškeré recepty na výdej léků a SUKL tak nyní disponuje 100 % veškerých preskripcí v Česku. Proto jsme vyvinuli analytický nástroj Medor eRecept, ve kterém sledujeme klíčové ukazatele –

projít na článek

Hromadné získání dat zwebů (scraping) sOpenRefine

Co je OpenRefine? OpenRefine (dříve Google Refine) je nástroj pro efektivní hromadné zpracování a transformaci textu. Je zdarma a nainstalujete si ho na svůj počítač a data tak zůstávají u vás. Von-line marketingu se často používá pro analýzu klíčových sl

projít na článek

Tři tipy, jak přesvědčit klienta k přechodu od konkurence k vaší firmě

Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte, mají od konkurence? Ukážeme vám, jak takové zákazníky přesvědčit, že váš produkt je výhodnější, A řekneme si i něco o tom, jaké psychologické aspekty hrají roli v tom, že klient s

projít na článek

Jak na SEO, 2. část: Analýza klíčových slov

V první části série jsme vás seznámili se základy SEO. Nyní se již zaměříme na první a nezbytný krok, kterým je analýza klíčových slov. Podíváme se na různé způsoby analýzy klíčových slov a osvědčené praktické kroky. Tak pojďme na to! Obsah: 1. Co je an

projít na článek

Excel vs. Business Intelligence. Jaký nástroj využít?

Oddělení financí v čele s finančním ředitelem bude často obhajovat Excel. Je levnější, zaměstnanci s ním umí a používá se po celém světě. Všechno tohle je pravda, ale je tady i řešení pomocí Business Intelligence, které nabízí spoustu dalších předností. N

projít na článek