Chci se stát klientem

Chci se st t klientem !!! Chcete se st t na m nov m klientem/klientkou? Nen nic snaž ho! Pokračujte po jednotliv ch kroc ch. 1. KROK V prvn m kroku m te na v běr hned dva způsoby, jak z skat potřebn informace a ž dost. Prvn m způsobem je nez vazn schůzka se soci ln pracovnic Domova pro seniory Krnov nebo soci ln pracovn ci Pečovatelsk služby, kde se dozv te v e potřebn . Druh m způsobem je z sk m potřebn ch informac př mo zde na webov ch str nk ch DS Krnov, kde si st hnete, vytisknete a n sledně vypln te potřebnou ž dost. Domluv m si nez vaznou schůzku se soci ln pracovnic Domova pro seniory Krnov nebo v př padě poskytnut služby př mo v dom cnosti se soci ln pracovnic Pečovatelsk služby a zjist m z kladn informace o zař zen , převezmu potřebn materi ly (ž dost, vyj dřen l kaře) Žádosti DS/DZR Bc. Michaela Magdoňová Tel.: 604 244 733 E-mail: [email protected] Žádosti odlehčovací služba Bc. Marcela Pavelková Tel.: 602 787 857 E-mail: [email protected] Pod n ž dost :Ponděl - 8.00 - 12.30 hod.Středa - 8.00 - 12.30 hod. Vedouc pečovatelsk služby/soci ln pracovnice Mgr. Ilona Minolov Tel.: 554 614 587/725 870 504 E-mail: [email protected] M m-li z jem o um stěn do Domova pro seniory Krnov, z sk m potřebn informace z webov ch str nek, vytisknu a vypln m: "Ž dost o poskytov n soci ln služby", "Vyj dřen registruj c ho praktick ho l kaře" (v kolonce "Domov se zvl tn m režimem" dokumenty ke stažen nebo v kolonce "Domov pro seniory" dokumenty ke stažen ). M m-li z jem o pečovatelskou službu př mo v m dom cnosti, z sk m potřebneacute; informace z webov ch str nek, vytisknu a vypln m: Ž dost o poskytov n pečovatelsk služby (v kolonce PS dokumenty ke stažen ) E-mail: [email protected] N SLEDUJ C KROKY V n sleduj c ch kroc ch se dozv te v e potřebn včetně užitečn ch informac potřebn ch k tomu st t se na im klientem

projít na článek

Co chci a .

The post Co chci a …. first appeared on Nejlepší české vtipy.

projít na článek

Víš co chci?

The post Víš co chci? first appeared on Nejlepší české vtipy.

projít na článek

Trapné ticho: Jak se mu vyhnout během obchodního telefonátu s klientem

„Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce společnosti něco dělá a v konverzaci nastane znatelná pauza, během které se z čistě konverzačního hlediska nic neděje. Jedním z cílů zástupců společnosti by mělo být vyhnout se těmto hlu

projít na článek

Dvě netradiční techniky, jak od jednání s klientem přejít k podpisu smlouvy

Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu smlouvy. Mnoho prodejců vidí tento moment jako ten nejdůležitější z celého obchodního jednání s klientem. Jak ještě v tomto článku uvidíme, záleží do velké míry na tom, co tomuto bodu př

projít na článek

Otevírání uzavřeného případu: Čtyři tipy, jak oslovit klienta, který vás už jednou odmítl

To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v budoucnu znovu pokusit jej oslovit. I z toho důvodu je dobré nikdy se s potenciálním klientem neloučit ve zlém, i když vaši nabídku odmítne, a nepálit mezi vámi a klientem mosty. Situace

projít na článek