Chci se stát klientem

Chci se st t klientem !!! Chcete se st t na m nov m klientem/klientkou? Nen nic snaž ho! Pokračujte po jednotliv ch kroc ch. 1. KROK V prvn m kroku m te na v běr hned dva způsoby, jak z skat potřebn informace a ž dost. Prvn m způsobem je nez vazn schůzka se soci ln pracovnic Domova pro seniory Krnov nebo soci ln pracovn ci Pečovatelsk služby, kde se dozv te v e potřebn . Druh m způsobem je z sk m potřebn ch informac př mo zde na webov ch str nk ch DS Krnov, kde si st hnete, vytisknete a n sledně vypln te potřebnou ž dost. Domluv m si nez vaznou schůzku se soci ln pracovnic Domova pro seniory Krnov nebo v př padě poskytnut služby př mo v dom cnosti se soci ln pracovnic Pečovatelsk služby a zjist m z kladn informace o zař zen , převezmu potřebn materi ly (ž dost, vyj dřen l kaře) Žádosti DS/DZR Bc. Michaela Magdoňová Tel.: 604 244 733 E-mail: [email protected] Žádosti odlehčovací služba Bc. Marcela Pavelková Tel.: 602 787 857 E-mail: [email protected] Pod n ž dost :Ponděl - 8.00 - 12.30 hod.Středa - 8.00 - 12.30 hod. Vedouc pečovatelsk služby/soci ln pracovnice Mgr. Ilona Minolov Tel.: 554 614 587/725 870 504 E-mail: [email protected] M m-li z jem o um stěn do Domova pro seniory Krnov, z sk m potřebn informace z webov ch str nek, vytisknu a vypln m: "Ž dost o poskytov n soci ln služby", "Vyj dřen registruj c ho praktick ho l kaře" (v kolonce "Domov se zvl tn m režimem" dokumenty ke stažen nebo v kolonce "Domov pro seniory" dokumenty ke stažen ). M m-li z jem o pečovatelskou službu př mo v m dom cnosti, z sk m potřebneacute; informace z webov ch str nek, vytisknu a vypln m: Ž dost o poskytov n pečovatelsk služby (v kolonce PS dokumenty ke stažen ) E-mail: [email protected] N SLEDUJ C KROKY V n sleduj c ch kroc ch se dozv te v e potřebn včetně užitečn ch informac potřebn ch k tomu st t se na im klientem

projít na článek

Víš co chci?

The post Víš co chci? first appeared on Nejlepší české vtipy.

projít na článek

Co chci a .

The post Co chci a …. first appeared on Nejlepší české vtipy.

projít na článek

Trapné ticho: Jak se mu vyhnout během obchodního telefonátu s klientem

„Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce společnosti něco dělá a v konverzaci nastane znatelná pauza, během které se z čistě konverzačního hlediska nic neděje. Jedním z cílů zástupců společnosti by mělo být vyhnout se těmto hlu

projít na článek

Dvě netradiční techniky, jak od jednání s klientem přejít k podpisu smlouvy

Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu smlouvy. Mnoho prodejců vidí tento moment jako ten nejdůležitější z celého obchodního jednání s klientem. Jak ještě v tomto článku uvidíme, záleží do velké míry na tom, co tomuto bodu př

projít na článek

Chci být jako ty!

The post Chci být jako ty! first appeared on Nejlepší české vtipy.

projít na článek