Copywriting není jen psaní textů

Během několik posledních let se tento pojem objevuje na mnoha webech, tak se pojďme i zde podívat na to, co to vlastně znamená. Napsat článek může zkusit každý, vždyť to není nic těžkého. Problém může ale nastat, pokud budete psát o oboru, o kterém nevíte zhola nic. Mě už na základní škole bavil český jazyk []

projít na článek

Tři knihy, které má úspěšný copywriter v knihovně

Hodně lidí se ptá, jak se stát copywriterem. Jednoduchou radou je samozřejmě studium PR a marketingu. Právě copywriting je ale specifickým řemeslem, ke kterému nestačí jen titul. Člověk musí mít alespoň minimální tal pro psaní textů a stylistiku jazyka a

projít na článek

Jak souvisí obsah s formátem

Bílý text na bílé webové stránce čtenář neuvidí ze dvou důvodů. První je zjevný. Druhým je fakt, že i vyhledávače bílý text zhodnotí jako nečitelný. Proto stránku nespatříte ani ve výsledcích vyhledávání. Roboti to chtějí jako lidé Text ale nemusí být nev

projít na článek

Proč potřebujete copywriting? Prodeje, prestiž a přidaná hodnota

Spousta firem jede v polospícím režimu. A jejich weby také. Tomu pak odpovídá řešení požadavků na texty: Maruško, napište nám tam nějakou novinku – Ty, Franto, vytáhni z produktových listů nějaký parametry a hoď je do tabulky. Web je v podstatě hotový a V

projít na článek

Jak psát z cest – workshop cestovatelského psaní s HedvábnáStezka.cz

Přijďte prozkoumat taje a finesy cestovatelského psaní! Přijďte na unikátní workshop serveru HedvábnáStezka.cz, na kterém se dozvíte profesionální tipy a triky, které vám pomohou vaše příspěvky, blogy a články na cestovatelské weby nasměrovat k ještě větš

projít na článek

Kdo udělá dobrý text

Psaní marketingového textu je aktem manipulace. Prosazujete zájem zadavatele, a vydáváte ho za potřebu zákazníka. Vedete monolog, a předstíráte dialog. Frontální výklad prokládáte simulovanými reakcemi na domnělé reakce čtenáře, ačkoliv je nemůžete znát.

projít na článek