Seniorní copywriting a content design projektů, na kterých záleží. Ucelená práce na obsahu i formě ve spolupráci s dalšími specialisty.
Weby utkané z pocitů a dojmů nepřekvapí, když se minou se zájmem obecenstva. I když je lidé navštěvují, odmítají na nich utrácet. A když se pak i snahy o nápravu rozjedou ve starých kolejích, černá díra na peníze se jen prohloubí. Nezvěte hosty k prázdném
UX audit je poněkud zpupné jméno pro víceméně selskou úvahu, jestli váš web poskytuje lidem službu, kterou jste jim chtěli poskytnout. UX čili user experience neboli uživatelská zkušenost s webem významně ovlivní fakt, jestli si lidé něco koupí, resp. nák
Když chceme zaujmout, musíme vědět čím Zakladním kamenem spektáklu optimalizace je proto znalost klíčových slov. Podkladem pro analýzu je soubor výrazů, o kterých víte, že je zákazník používá. Slova formulují zájem i způsob, jak o něm přemýšlí. Když výraz
Obrázkem hlavní stránky snad už dnes nezačne nikdo. Každý si jistě promyslí, proč web potřebuje, co jím chce nabídnout atd. Možná provede i nějaké průzkumy, načrtne seznam stránek – a jde se malovat! Popsaná překotnost přípravy se netýká jen nadšených ama
Psaní marketingového textu je aktem manipulace. Prosazujete zájem zadavatele, a vydáváte ho za potřebu zákazníka. Vedete monolog, a předstíráte dialog. Frontální výklad prokládáte simulovanými reakcemi na domnělé reakce čtenáře, ačkoliv je nemůžete znát.
Nechuť k písemnému projevu dává špatné vysvědčení tereziánskému školství a zdůvodňuje existenci nás, rozšafných copywriterů, kteří jsme si na schopnosti dát k podmětu přísudek založili živnost. Tady jsem psal, jak důležitou roli zadavatel má při vymýšlení
Bílý text na bílé webové stránce čtenář neuvidí ze dvou důvodů. První je zjevný. Druhým je fakt, že i vyhledávače bílý text zhodnotí jako nečitelný. Proto stránku nespatříte ani ve výsledcích vyhledávání. Roboti to chtějí jako lidé Text ale nemusí být nev
Příčiny rozporů Tlačítko jinde, než ho čekáte, nepřiměřené akcenty, rozházený formát, gramatické chyby Nejde jen o puntičkářství nebo vkus. Nepořádek na webu oslabuje přesvědčivost i důvěryhodnost obsahu > nabídky > značky. Neúhledná stránka ovlivní
Abychom mohli aspoň odhadovat, co na zákazníky platí, musíme je znát. Potřebujeme data, živou zpětnou vazbu a cílovku dost úzkou, aby se vešla do hledáčku. Při rostoucím počtu person roste rozmanitost postojů až k neproduktivní mlhovině všech lidí, kteří