Příčiny rozporů Tlačítko jinde, než ho čekáte, nepřiměřené akcenty, rozházený formát, gramatické chyby Nejde jen o puntičkářství nebo vkus. Nepořádek na webu oslabuje přesvědčivost i důvěryhodnost obsahu > nabídky > značky. Neúhledná stránka ovlivní i lidi, kterým její design explicitně nevadí. Zdrojem rozporů mezi obsahem a formou bývá necitlivost a nepozornost autorů. Započítejme k nim i klientova redaktora/administrátora, který do vyladěných šablon začne okamžikem spuštění/vpuštění promítat vlastní představy o krásnu. Hlavním erodérem výchozích záměrů je ale tradiční výrobní proces webů, v němž si jednotlivé profese předávají kusy díla bez většího kontaktu a kontroly. Pak každá následující profese interpretuje podklady po svém. Uvážíte-li, že webových profesí je z roku na rok víc, není divu, když se pak spouštěný web jen vzdáleně podobá verzi, kterou jste kdysi schválili. Mapa bojů obsahu s formou Nedůsledně užívaná hierarchie nadpisů ztěžuje orientaci v textu a snižuje hodnocení stránky vyhledávači. Nepřesné nastavení řádkování a mezer ruší rytmus čtění a zvyšuje pravděpodobnost nepochopení textu, předčasného opuštění stránky nebo vzniku přenosu dojmu nepořádku z textu na značku a firmu. Grafikovy legitimní úvahy o vyvážení plochy jdou dost často proti zamýšleným akcentům komunikace. Nepodstatný mezititulek třetí úrovně pak bije do očí víc než klíčové konverzní tlačítko apod. Talentovaní grafici mívají sklon k ornamentálnosti. Ta někdy může pracovat ve prospěch účinku a jndy proti němu. Výpravnost designu je dobré vážit s ohledem na segment produktu a DNA značky, vztah návštěvníka k produktu, značce a nákupu (četnost, emoce, spěch) atd. Rozhodně neplatí, že vizuálně vymazlený web je vždy lepší než web strohý a pragmatický. UX designér to vymyslel, ať nese odpovědnost Věřím, že všechna tvorba grafiky, textů i kódu by měla podléhat supervizi autora UX/UI designu. Není to jeho zásluha, ale osud, že právě on přeložil potřeby zadavatele do podoby stránek. Proto by měl na celý jejich vývoj dohlédnout. Dáte projekt domu zedníkům, a víc se o něj nestaráte? Nedělejte to ani svému webu. Tím nemíním buzeraci grafiků, kteří něco někam posunuli, dost často ve prospěch věci. Jde o to, aby se maximum informací, proč něco bylo navrženo tak a tak, dostalo až k lidem, kteří návrh vypravují do světa. Aby mohli mimo jiné juiksákovi vysvětlit, kde udělal díru, kterou musí zalepit. Samozřejmě, v klasických projektových týmech je odpovědnost distribuována složitěji. Píšu o dílčí odpovědnosti autora webové struktury za soulad návrhu a finální podoby uživatelského prostředí. Protože stačí několik dobře míněných vylepšení, a z tygra máte bezzubé koťátko. Článek Kdo zaručí výsledek se nejdříve objevil na Karel Melecký.
Jedním z celé řady přírodních produktů, který může být pro nás v mnoha ohledech prospěšný, je CBD neboli kanabidiol. Jednou z možností, jak si můžete tuto látku legálně zajistit, je zakoupit si CBD olej. Tyto speciální oleje obsahují kromě zmíněného CBD j
Když už musíte zákazníkům poskytnout slevu, tento postup vám zaručí, že se vám to vrátí ve zvýšeném prodeji… Když už musíte zákazníkům poskytnout slevu, tento postup vám zaručí, že se vám to vrátí ve zvýšeném prodeji…
projít na článekČeský triatlonista Jan Čelůstka ve své olympijské premiéře skončil v Londýně na 30. místě. I když je to výsledek pěkný, sám reprezentant smutnil. Vzhledem k tomu, jak měl závod rozjetý, měl prý ve výsledkové listině být výše. Honzo, 30. místo při premiér
projít na článekNa Mallorce se v týdnu od 1. do 6. dubna jel světový pohár olympijských tříd. Naše posádka 49eruFX Zosia Burska a Sára Tkadlecová, stejně jako Vojtěch Koška ve třídě Formula Kite zajeli svůj nejlepší výsledek ve světovém poháru.
projít na článekKonference PROBIDDING nabídla množství inspirace. Poslechněte si praktické tipy, které zaručí úspěch vaší inzerce.
projít na článek