Jak cílit reklamu na Facebooku?

V dnešní době se bez reklamy neobejdete. Pokud se pro reklamu rozhodnete, je důležité nastavit cíle reklamy a další parametry. V dnešním článku vám přiblížíme cílení reklamy na Facebooku. Okruhy uživatelů Okruh uživatelů znamená okruh lidí, kterým se reklama bude zobrazovat, a na které reklama bude cílit. Okruh můžete nastavit automaticky, kdy sám Facebook vyhodnotí, co je pro vaši reklamu nejvýhodnější nebo se řídí podobnými uživateli jako jsou vaši sledující, nebo si lze nastavit vlastní okruh uživatelů. Který probereme právě v tomto článku. Lokalita, jazyk, věk a pohlaví Mezi základní možnosti se řadí cílení dle lokality, jazyka, věku a pohlaví. Lokalita může být přínosná pro služby a firmy, pro které je klíčové osobní vyzvednutí nebo nelze danou službu či produkt zaslat. Jazyk více nejspíše rozebírat nemusíme. Věk a pohlaví může hrát také roli. Záleží, kdo jsou vaši cíloví zákazníci. Demografické údaje V tomto nastavení si můžete vybrat okruh uživatelů dle vzdělání, životních událostí, rodinného stavu, zaměstnání a dalších událostí v jejich životě. Zájmy Zájmy patří k dalšímu důležitému parametru při sestavování reklamy. Nejspíše nechcete, aby se reklama na broušení nožů objevovala lidem, kteří s tímto tématem nemají vůbec nic společného. Ať už nabízíte cokoli, nezapomeňte zmínit také zájmy. Nemusí to být přímo zájem o nože, ale lze zvážit také širší okruhy, například restaurace, kuchyně, vaření, kovovýroba a další. Chování Ačkoli to zní děsivě, aplikace Facebook ví, zda dojíždíte do práce nebo často cestujete do zahraničí, jestli rádi hrajete hry, jak moc jste ochotni utrácet, ale také jaké svátky slavíte, a co nejčastěji vyhledáváte. Při sestavování reklamy máte možnosti také volit a cílit na potencionální zákazníky dle jejich chování.The post Jak cílit reklamu na Facebooku? first appeared on CARE4WEB.

projít na článek

Jak propojit Instagram a Facebook?

Dnes přicházíme, s nejpopulárnějšími tématy dnešní doby. Bude se jednat samozřejmě o Facebook a Instagram. Už je téměř všem známo, k čemu se tyto dvě věci využívají a jak. My však chceme mluvit o tom, jestli vůbec jde propojit Instagram s Facebookem a pok

projít na článek

Jak renomovaný jazzový hudebník skládal hudbu pro reklamu na automobil?

Slavný americký saxofonista a skladatel Kamasi Washington je autorem skladby pro reklamu na nový model CUPRA León e-HYBRID.

projít na článek

Vtipná situace na Facebooku

Když o někom diskutujete na Facebooku, ujistěte se, že to daný člověk nečte Stalo se vám už něco podobného?

projít na článek

Sklik cena za reklamu

Častým dotazem ohledně Skliku je cena inzerce v tomto systému. Bohužel nejde nijak paušálně říci, kolik bude reklama na Skliku stát. Nicméně dobrou zprávou pro všechny jistě je, že se dá spravovat už od rozpočtu 1000 Kč / měsíc. To... Příspěvek Sklik cena

projít na článek

Proč je PPC reklama účinná a jak spravovat PPC kampaně?

PPC (Pay-Per-Click) reklama je formou online reklamy s vysokou návratností investic. Tuto formu reklamy lze přesně cílit, rychle nastavit, spustit a výborně vyhodnocovat. Přes PPC reklamu můžete přivést na svůj web cílovou skupinu, kterou potřebujete, a z

projít na článek