Jak zvýšit prokliky z Heureky? Nastartujte PPC režim

Kad e-shop chce navy ovat prokliky z Heureky, kter m na jeho web, a z rove maximalizovat poet uskutenn ch objedn vek. Jednou z cest, jak si dopomoct k vy mu trafficu z Heureky, je aktivn PPC reim. No a pokud to s Heurekou mysl te opravdu v n, pak tak aktivn pr ce s biddingem a jeho n sledn automatizace, neboli autobidding. 9 z 10 n v tvn k Heureky Neinzerovat v PPC reimu znamen pich zet o velk pod l objedn vek, protoe v p pad PPC reimu Heureka zaznamen v cca 90-95 % p stup do e-shop. V p pad FREE reimu je to jen 5-10 % z celkov n v tvnosti e-shop z Heureka.cz. eeno zjednodu en, 9 z 10 n v tvn k Heureky odch z do e-shopu z produktov ho detailu, opravdu tam chcete chybt? Nejnav tvovanj str nka Heureky Nejnav tvovanj str nkou na Heurece je produktov str nka, tzv. detail produktu. Abyste se na ni dostali, mus te na Heurece zaprv inzerovat v placen m reimu (v tzv. PPC reimu), z rove pos lat informace do srovn vae ve spr vn m form tu tak, aby ho syst m mohl sp n zat dit (sp rovat) do katalogu Heureky. V p pad FREE reimu se na produktov karty nedostanete, protoe Heureka za n s produkty pracovat a p rovat je do p slu n ch kategori jen v placen verzi. By ve FREE verzi neplat te nic a stoj v s to minimum pr ce, va e produkty se budou zobrazovat pouze ve fulltextov m vyhled v n , a to a mezi posledn mi v sledky. Ve fulltextu v s toti pedhon ti, kte jsou v placen m reimu. Heureka je podporuje i zde a zobrazuje je pednostn. Nutno podotknout, e na rozd l od Zbo .cz ve fulltextu na Heurece nelze navy ovat pozici prostednictv m bidov n . Proto se vt in e-shop vyplat PPC reim. Ten mimo v e uveden v hody pin je t mnohem v ce. Mete: stahovat XML reporty z Men konverz , nechat aktivovat slubu Oveno z kazn ky (bez t to sluby nelze bidovat), pravideln generovat Sortiment report, aktivovat Heureka Ko k. V souasn dob je nejvt potenci l v razn ho nav en obratu pi pepnut do PPC reimu v kategori ch Knihy, Obuv, J zdn kola, Televize, Praky, Vysavae, Lihoviny, Pily, Sekaky a Grily. Tyto kategorie maj vysokou n v tvnost a v ce ne tetinu v ech produkt kategori nab z jenom jeden e-shop. Dle dat Heureky to maj mnohem n ronj Mobiln telefony, Notebooky a nap klad Voln prodejn l ky. Zde je velk konkurence a m lo produkt, kter by nab zel jeden nebo jen p r e-shop. Sp rov no m me, jsme na detailu produktu Detail produktu se skl d z nkolika st . V ce ne polovina n v tvnosti e-shop pich z z prvn ch pozic, tzv. boxu Heureka pro v s vyb r kvalitn obchody . Pod boxem jsou e-shopy seazeny standardn podle ceny produkt a za proklik je jim tov na cen kov sazba. Obecn plat , e m v je nab dka um stna, t m vt pozornosti se t . Dle Heureky posunut se jen o jednu pozici pinese v prmru 15% n rst proklik Atakujte proto bu nejvy pozice box doporuen ch obchod (mus te bidovat a dosahovat urit ch kvalit) nebo prvn pozice azen dle ceny (mus te b t nejlevnj ). Bidding Obrovsk v hoda PPC reimu je monost biddingu. S biddingem m te nejvt anci, jak ovlivnit poad . Jakmile z sk te certifik t Oveno z kazn ky , mete za t bidovat (nastavovat vy ceny prokliku ne je v z kladn m cen ku), a t m zv it svou anci na um stn mezi prvn mi doporuen mi obchody v Boxu doporuovan ch obchod . Dal mi krit rii, kter jsou dleit , je cena produktu a jeho dostupnost a hodnocen v Oveno z kazn ky. Ze statistik vypl v , e pokud e-shop zane aktivn bidovat, tak se mu zv prokliky v prmru o 69 %. 8 z 10 e-shop bidov n pomohlo ke zv en proklik. Co se t e potenci lu biddingu v z vislosti na kategori ch, obvykle doch z k nejvy mu n rstu pot , co e-shop zane bidovat, v kategori ch Sport, J dlo a n poje, B l zbo , Dtsk zbo a Auto-moto. Automatizace biddingu V r mci biddingu je poteba nastavit u kad ho produktu vhodnou nab dku za cenu prokliku, protoe o tom, jestli se zobraz te na pedn pozici, rozhoduje aukce. Do t to aukce v ak vstupuj i nab dky va konkurence a zobraz se jen ti, kte nab dnou nejv ce. To v e se odehr v takka v re ln m ase, take nastaven hodnoty cen za prokliky, kter jsou v t to chv li dostaten pro zobrazen na pedn ch pozic ch, u za hodinu nemus stait. Je to takov boj o pedn pozice a z kazn ky. Vyhraje ten, kdo bojuje nejl pe. Abyste se zobrazovali maximum asu na nejvy ch pozic ch za nejni mon ceny, je v hodn za t vyu vat n stroje pro automatick bidding. Pomohou vaacute;m spravovat inzerci daleko efektivnji, pivedou relevantnj z kazn ky, zn sob obrat a u et as. S chytr m automatick m biddingem v m pomou hned dva na e vychytan n stroje BiddingTools (pln automatizovan pr miov sluba pro stedn a velk e-shopy) a BiddingManager (plnohodnotn roz en Heureky.cz/sk a Zbo .cz pro kad e-shop za p r kaek ms n). Oba dva jsou na trhu ji nkolik let a jejich spolehlivost a v kon si mete otestovat zdarma po dobu 14 dn . Na z klad v sledk u po prvn m t dnu pozn te, jak velk potenci l se v nich skr v . PPC reim zat m vyu v na Heurece 40 % aktivn ch e-shop. Pitom sta dob t kredit v administraci Heureky a mete vyu vat v echny v hody placen ho reimu naplno. Potebujete s pepnut m do PPC reimu nebo biddingem poradit? Napi te n m. Jsme tu od toho, abychom v m pomohli k excelentn m v sledkm. Zdroj obr zk a prezentovan ch statistik: Blog Heureky Článek Jak zvýšit prokliky z Heureky? Nastartujte PPC režim se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

Heureka zveřejnila nový ceník prokliků. Jak se změnily ceny u jednotlivých kategorií?

V p tek prostednictv m e-mailu Heureka informovala e-shopy o pl novan ch zmn ch v cen ku proklik. Nov cen k bude platn u od 3. z 2018 a jak spr vn tu te, ve vt in p pad se zdraovalo. Co se zmn Zmny se dotkly t m v ech cen kov ch poloek a zdraen se

projít na článek

BiddingNews #8: Glami spouští vyhledávání podle obrázků, Heureka se odtrhla od ztrátové Mall Group, zavádí nové parametry a stejně jako Favi nebo Zboží.cz zdražuje prokliky

N stup v non sez ny na zboov ch porovn va ch je ve znamen zdraov n . Od z si za prokliky piplat te na Favi, Heurece i Zbo .cz. U prvn ch dvou nav c nejde o pouh sez nn nav en , ale o trval n rst. Glami spou t vyhled v n podle obr zk Vyhled va m

projít na článek

EET a režim přenesené daňové povinnosti

Dostal jsem několik dotazů, jak řešit v EET režimu přenesené daňové povinnosti, tzv. reverse charge, § 92a až § 92e zákona č. 235/2004 Sb., o DPH. Jedná se o případ, že vystavujete fakturu bez vyčíslení DPH s tím, že DPH spočítá a zaplatí odběratel.

projít na článek

Základy nastavení zbožových srovnávačů: Heureka

Zboov srovn vae jsou pro mnoh e-shopy dleit m prodejn m kan lem, a pokud se s nimi pracuje spr vn, dok ou t m z zraky. Heureka pat mezi 2 nejvt a nejvyu vanj zboov srovn vae u n s. Proto by na Heurece v e-shop neml rozhodn chybt. Pette si, co a

projít na článek

Jak zvýšit návratnost dotazníků Ověřeno zákazníky na Heurece? Slevovým kuponem na Košík.cz

Tr p i v s n zk n vratnost dotazn k spokojenosti v programu Oveno z kazn ky? S c lem motivovat z kazn ky k vyplnn dotazn ku spokojenosti s obchodem i produktem se Heureka rozhodla pro netradin spolupr ci s online rozvozcem potravin Ko k.cz. Dle test

projít na článek