Je udržitelný event mýtus? Firmy oně stojí. Mnohé agentury ale neví, jak na ně.

UDRŽITELNOST: velké, každodenně omílané slovo s celosvětovým dosahem v sobě skrývá otázku budoucnosti generací současných i příštích. Výraz tak nadužívaný, až by se mohlo zdát, že svůj význam bude postupně ztrácet jako obnošený svrchník nebo den stará bageta. Paradoxně však jeho smysl, tím, jak se potřeba udržitelnosti stává nespornou součástí našich životů, pomalu nabobtnává do gigantických rozměrů. Potřeba udržitelných eventů tak na sebe nenechala dlouho čekat. Jak na ně, aby to dávalo smysl?   Začněme tím, že pohlédneme pravdě do očí: Event nelze nikdy udělat stoprocentně udržitelně (ale co ano, že?). Jde však o jednotlivé kroky, detaily a způsob uvažování, kterými lze téměř jakýkoliv event dostat na co možná nejudržitelnější úroveň, které je schopen. Agentura Amden má 26 let zkušeností s pořádáním akcí nejrůznějšího druhu i rozsahu a potřebu udržitelných eventů vnímá silně již několik let. A protože vyznává veskrze stejné principy, přijala tuhle výzvu za vlastní.   „Představa udržitelného eventu však není zas tak běžná, jak by se mohlo zdát. Mnozí klienti o ideji udržitelného eventu vědí, někteří z nich mají dokonce povinnost ji nějakým způsobem naplnit, ale o konkrétní podobě zprvu ani neuvažují. Většinou tak nápad vychází od nás ‒ vždy přemýšlíme nad nějakou udržitelnější variantou a dokážeme zároveň vše zařídit tak, aby se klientovi, nám i našim dodavatelům nijak nezvyšovaly náklady. Naopak se tím mnohdy ušetří,“ konstatuje event manažerka Amdenu Klára Synčáková.   A protože je event o zážitku, máme my jako eventová agentura možnost přinášet aktivity, kterými si lidé na vlastní kůži zažijí, jak konkrétně oni mohu neplýtvat, recyklovat a jak šetřit planetu. Třeba tím, že zařadíme konkrétní činnosti do programu teambuildingů a budeme různými způsoby šířit osvětu na toto téma. A tím edukovat.   Jsou to všechno sice malé věci, které ale v měřítku velkého eventu získávají úměrně velký smysl. Samozřejmě je to ale, stejně jako v běžném životě, o nastavení každého člověka. Když chce někdo žít ‚udržitelně‘, nedělá to pro záchranu planety. Dělá to, protože chce. 

projít na článek

Udržitelný rozvoj

Udržitelný firemní rozvoj nebere v potaz pouze ekonomický růst, ale i společenské hodnotya přírodní bohatství. Jsme si vědomi, že existují tři základní oblasti pro udržitelný firemní rozvoj – ekonomický, sociální a enviromentální.

projít na článek

Jak najít bod G: Skutečně existuje, nebo je to mýtus?

Poměrně nedávno se začalo hovořit o tom, že v ženském těle existuje takzvaný bod G, jehož stimulace může spolehlivě navodit orgasmus. Jak ale postupně zjišťujeme, není to s ním vůbec jednoduché. Dokonce se zdá, že možná vůbec neexistuje. Jaké ho obklopují

projít na článek

The complete guide to organizing a virtual company event

Přinášíme tip na článek od Michaeli Palaté o jedinečném virtuálním vánočním večírku pro zaměstnance firmy AVAST , na kterém jsme se aktivně podíleli jako lektoři. “So much much more than a bag… “ If you are a “Love Actually” fan, I am sure you remember th

projít na článek

Pozvánka na kurz UDRŽITELNÝ ROZVOJ PRO LEKTORY SE ZAMĚŘENÍM NA AGE MANAGEMENT

Kurz UDRŽITELNÝ ROZVOJ PRO LEKTORY SE ZAMĚŘENÍM NA AGE MANAGEMENT je realizován v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ LEKTORŮ PRO UDRŽITELNÝ ROZVOJ SE ZAMĚŘENÍM NA AGE MANAGEMENT, reg. č. projektu: CZ.1.07/3.2.04/05.0053, který je financován z Evropského sociálního

projít na článek

Kolik stojí služby svatební agentury?

Kolik stoj svatebn hostina, svatebn dort, jak je cena svatebn ho ozn men a kolik stoj služby svatebn agentury Dotazy na ceny jsou bezpochyby jedny z nejčastěj ch ot zek, kter dost v m od klientů hned v vodn m emailu nebo telefon tu. Vět inou ji

projít na článek