Každý den jiná

Patříte mezi ženy, které mají v oblibě moderní trendy? S řasenkou s dvojím efektem si snadno vyberete líčení na míru. Potřebujete řasy prodloužit, v tomto případě odmontujte úzké víčko, nebo dejte jiné řešení naopak pro objem použijte široké víčko. Řasy každý den jiné, tak jak se vám hodí. Krásné řasy a pokaždé jiné V prodeji od katalogu č.3/2015, pojednávací číslo 31198 - Intense Black oriflame. Pouze jedna řasenka a dvě fajn efekty. Užijte si krásu každý den a pokaždé jinak. Mít stále...

projít na článek

Jak na kampaně v povánočním období

Pro PPC specialisty jsou Vánoce obdobím, kdy dochází k razantním změnám v marketingových strategiích. Často se řeší úprava rozpočtů či jiná omezení útraty, a to zejména proto, že nákupní boom končívá Štědrým dnem.

projít na článek

Jak dopadla letošní vánoční sezóna?

Vánoční sezóna je za námi a přišel čas ji zhodnotit. Byla poněkud jiná, protože ji samozřejmě ovlivnila celosvětová pandemie koronaviru. Jaký měla tato situace dopad a jak toto období hodnotím? 

projít na článek

Cvrlikátor je první interaktivní Cokdykdokam

Cvrlikátor je první interaktivní Cokdykdokam. Díky Cokdykdokamu se jednoduchým způsobem dozvíte odpověďi na základní otázky: Co? Kdy? Kdo? Kam? A to i v případě, že odpověď je jiná než 42. Související obrázky: [See image gallery at kvisova.cz]

projít na článek

Číslo týdne #247

Michaela Koubová V ideálním světě jde brand a výkon ruku v ruce. Realita je jiná. Jak jsme psali v minulém číslu týdne, v ideálním světě jde podle B2B marketérů brand a výkon ruku v ruce a jedno bez druhého nedává smy

projít na článek

Výdělek zpeněžením videí na YouTube.

Myslím, že YouTube není třeba moc představovat. Jak asi každý ví, je to největší videoportál na světě, který vlastní Google. Ne každý už ale ví, že někteří lidé díky YouTube vydělávají i miliony korun měsíčně. Výhodou je, že tímto způsobem může vydělávat

projít na článek