v 3. etapě Dakaru se posádce sedlčanského týmu Big Shock! Racing dařilo. V cíli přistála na výborném 4. místě a také v celkovém pořadí drží 4. pozici. Pilot Martin Macík, navigátor František Tomášek a mechanik David Švanda v závodním voze Iveco s číslem 503 opět bodovali. Ačkoliv ve svém kamionu několikrát letěli vzduchem, dvě duny museli vyjet až napodruhé a jednou se málem převrátili, nakonec dokázali zdolat záludnou trať ve skvělém čase a bez větších zaváhání. Spolehlivě zatím funguje i jejich kamion Karel, který se od začátku závodu statečně předhání s nejrychlejšími továrními speciály.
Pilot týmu Big Shock! Racing Martin Macík už má jasno. Rozhodl se, v jakém kamionu bude závodit na Dakaru 2022. Volba mezi osvědčeným Karlem, s nímž už absolvoval 2 ročníky legendárního závodu, a Arnoštem, vylepšeným speciálem nedávno dokončeným týmovými
projít na článekPo druhé etapě Rallye Dakar bylo v bivaku týmu Big Shock Racing o čem vyprávět. Pilot kamionu Martin Macík i jezdec na motocyklu Jan Brabec splnili slib a ve druhé etapě oba výrazně vylepšili své pozice. Macík se posunul na celkové 10. místo mezi kamiony,
projít na článekPátá etapa Dakaru přinesla posádce žlutého kamionu týmu Big Shock Racing 9. etapové a 5. celkové místo. Závodníci potlučení z předchozích kamenitých etap už nedočkavě vyhlíželi vysněný písek, který pořadatelé v aktuální etapě slibovali. A dočkali se. Při
projít na článekDakar začíná pěkně prověřovat schopnosti jednotlivých posádek a kvalitu techniky. „Čtvrtá etapa z argentinského San Salvador de Jujuy do bolivijské Tupizy nebyla rozhodně jednoduchá. Rychlá, velmi technická, ale i nádherná s velkými dunami,“ popisuje prvn
projít na článekMechanici týmu Big Shock Racing už se nemohli dočkat až Martin Macík poprvé v ostrém závodním tempu na Baja Aragon prověří Karla, nový dakarský speciál Iveco, který sestrojili v sedlčanských dílnách. Závod je o to napínavější, že na start se postavilo tak
projít na článek