Měření QR kódů a offline zdrojů do Google Analytics

Chcete doměřit efekt vaší offline reklamy, ze které vedete lidi na váš web? Jde to snáze než si možná myslíte. Rozdělím řešení na dvě situace: Vstup na web přes načtení QR kódu. Přístup přímo na webovou (URL) adresu, kterou mohou lidé vidět na plakátu nebo třeba i zaslechnout vrádiu. Obě situace uvedu na reálném příkladu MTS []

projít na článek

Jak přidělit přístup do Google Analytics

Zde najdete jednoduchý návod, jak přidat nového uživatele do Google Analytics. Návod pro přidání správce do Google Analytics Přihlaste so do svého Google Analytics na url: https://analytics.google.com/ Ve spodní části klikněte na volbu Správce Vyberete úč

projít na článek

4 tipy pro bezproblémový přechod na novou verzi Google Analytics 4

Už se nám to blíží. Oblíbená bezplatná služby od Google Universal Analytics (UA) přestane k prvnímu prázdninovému dni roku 2023 shromažďovat data a půl roku poté dokonce přijdete o všechny historická data. Pokud si je tedy nezazálohujete do externích prog

projít na článek

7 Google Analytics video návodů pro efektivnější práci

V rámci 5 videí najdete 7 krátkých video tipů pro zefektivnění práce sGoogle Analytics a získání nových pohledů na data. Google Analytics Vlastní přehledy Když chcete kombinovat více sloupců (dimenzí) a/nebo vlastní metriky či dimenze neobjedete se bez vl

projít na článek

Jak dohledat vlastnictví Google Analytics?

Při přebírání webu nového klienta se mi občas stává, že majitel webu nemá přístup do Google Analytics. Pominu-li fakt, že nemůže vyhodnocovat své marketingové aktivity na internetu, způsobuje to i mě menší problémy. V článku se podíváme, jak to řeším. Je

projít na článek

Konec Google Universal Analytics

Možná víte, že Google k 1. červenci 2024 úplně ukončí své služby Universal Analytics. I když většina e-shopů a webů již přešla na Google Analytics 4, mnozí z vás ještě nemusí mít zálohovaná data z Universal Analytics. Bez zálohování dat můžete přijít o

projít na článek