Chcete doměřit efekt vaší offline reklamy, ze které vedete lidi na váš web? Jde to snáze než si možná myslíte. Rozdělím řešení na dvě situace: Vstup na web přes načtení QR kódu. Přístup přímo na webovou (URL) adresu, kterou mohou lidé vidět na plakátu nebo třeba i zaslechnout vrádiu. Obě situace uvedu na reálném příkladu MTS []
Zde najdete jednoduchý návod, jak přidat nového uživatele do Google Analytics. Návod pro přidání správce do Google Analytics Přihlaste so do svého Google Analytics na url: https://analytics.google.com/ Ve spodní části klikněte na volbu Správce Vyberete úč
projít na článekUž se nám to blíží. Oblíbená bezplatná služby od Google Universal Analytics (UA) přestane k prvnímu prázdninovému dni roku 2023 shromažďovat data a půl roku poté dokonce přijdete o všechny historická data. Pokud si je tedy nezazálohujete do externích prog
projít na článekV rámci 5 videí najdete 7 krátkých video tipů pro zefektivnění práce sGoogle Analytics a získání nových pohledů na data. Google Analytics Vlastní přehledy Když chcete kombinovat více sloupců (dimenzí) a/nebo vlastní metriky či dimenze neobjedete se bez vl
projít na článekPři přebírání webu nového klienta se mi občas stává, že majitel webu nemá přístup do Google Analytics. Pominu-li fakt, že nemůže vyhodnocovat své marketingové aktivity na internetu, způsobuje to i mě menší problémy. V článku se podíváme, jak to řeším. Je
Možná víte, že Google k 1. červenci 2024 úplně ukončí své služby Universal Analytics. I když většina e-shopů a webů již přešla na Google Analytics 4, mnozí z vás ještě nemusí mít zálohovaná data z Universal Analytics. Bez zálohování dat můžete přijít o
projít na článek