Mistr/mistrová provozu

Náplň práce: zodpovědnost za plánování a řízení směnvedení kolektivu do 40 lidí na směněrozdělování práce, plánování personálusledování výkonnosti a zvyšování efektivity2 směnný provoz Požadujeme: SŠ vzdělánípraxe na obdobné pozici min. 2 rokyznalost MS Office (Word, Excel)samostatnost, odpovědnost, časová flexibilita řidičský průkaz skupiny B Nabízíme: perspektivu práce v dynamicky se rozvíjející společnostizajímavou a odpovědnou prácipříležitost k seberealizacimotivující mzdové ohodnocenízajímavé zaměstnanecké benefity Životopisy prosím zasílejte na e-mail [email protected] nebo na adresu Vlasákova 333, 258 01 Vlašim. Článek Mistr/mistrová provozu se nejdříve objevil na Prádelna Kyselý, a.s..

projít na článek

Jak mistr chrání své věrné

Jiří Vacek Jednou přišel k Mahárišimu jeho uctívatel a tázal se jej, co má dělat. Astrolog mu předpovědel rok plný neštěstí. Maháriši mu slíbil ochranu, ale za jedné podmínky: „Nesmíš se vzdálit ode mne dále, než na zdejší nádraží“. Každý mistr skutečn

projít na článek

Cíl mistrova snažení

Jiří Vacek Cíl mistrova i žákova snažení je společný a jediný: aby žák dosáhl mistrovství neboli poznání sebe a plný návrat k Bohu. Samo uctívání mistra cílem není, ač mu za jeho činnost náleží velké poděkování a vděčnost. Obdobu působení mistra nal

projít na článek

Jak mistr pomáhá žákům

Jiří Vacek Mistr není hmotným tělem, ale neviditelným Duchem, vědomím Já jsem. Toto božské vědomí vyzařuje všude, kde pobývá a tak všem a všemu silou tohoto vědomí pomáhá. Je velkou nevědomostí neznat toto mistrovo působení a považovat setkání s ním za

projít na článek

Různé způsoby mistrova působení

Jiří Vacek Já, vědomí Já jsem je jako naše Slunce. Jedno je dárcem pozemského života, druhé života duchovního. Obě svítí na každého stejně, pokud se jejich záři vystaví. Mistr, vědomí Já jsem takto pomáhá všem, kteří se dostanou do blízkosti těla, kter

projít na článek

Choďme k mistrovi se džberem

Jiří Vacek ... Mistr pomáhá těm, kteří mu uvěří, mnoha způsoby. Ty často nejsou ani vidět, což zdaleka neznamená, že nepůsobí. Tam, kde vidí skutečný zájem a žák se k mistrovi správně chová, tak mu například při společné meditaci věnuje zvláštní pozorn

projít na článek