Jiří Vacek Já, vědomí Já jsem je jako naše Slunce. Jedno je dárcem pozemského života, druhé života duchovního. Obě svítí na každého stejně, pokud se jejich záři vystaví. Mistr, vědomí Já jsem takto pomáhá všem, kteří se dostanou do blízkosti těla, které nosí... ... S tím souvisí i tak zvané zasvěcení. Není ničím jiným než pomocí, kterou mistr udílí žákovi, kterého si vybral. Taková pomoc je ještě účinnější než pouhá blízkost mistra v těle. Vždy platí, že každý může dát jen to, co má a také jen tolik, kolik toho má.
Jiří Vacek Cíl mistrova i žákova snažení je společný a jediný: aby žák dosáhl mistrovství neboli poznání sebe a plný návrat k Bohu. Samo uctívání mistra cílem není, ač mu za jeho činnost náleží velké poděkování a vděčnost. Obdobu působení mistra nal
projít na článekJiří Vacek Jednou přišel k Mahárišimu jeho uctívatel a tázal se jej, co má dělat. Astrolog mu předpovědel rok plný neštěstí. Maháriši mu slíbil ochranu, ale za jedné podmínky: „Nesmíš se vzdálit ode mne dále, než na zdejší nádraží“. Každý mistr skutečn
projít na článekNáplň práce: zodpovědnost za plánování a řízení směnvedení kolektivu do 40 lidí na směněrozdělování práce, plánování personálusledování výkonnosti a zvyšování efektivity2 směnný provoz Požadujeme: SŠ vzdělánípraxe na obdobné pozici min. 2 rokyzna
projít na článekJiří Vacek Mistr není hmotným tělem, ale neviditelným Duchem, vědomím Já jsem. Toto božské vědomí vyzařuje všude, kde pobývá a tak všem a všemu silou tohoto vědomí pomáhá. Je velkou nevědomostí neznat toto mistrovo působení a považovat setkání s ním za
projít na článekJiří Vacek ... Mistr pomáhá těm, kteří mu uvěří, mnoha způsoby. Ty často nejsou ani vidět, což zdaleka neznamená, že nepůsobí. Tam, kde vidí skutečný zájem a žák se k mistrovi správně chová, tak mu například při společné meditaci věnuje zvláštní pozorn
projít na článek