Jednou to přijít muselo, ale že to bude takhle tristní jsem nečekala. Ozval se na doporučení a chtěl otextovat web pro svou novou cateringovou firmičku. Mělo mě varovat množství gelu, které měl ve vlasech. Ale snažím se lidi nesoudit, proti gustu žádný dišputát, a tak jsme se domluvili. Zadání bylo jasné – oslovit pražské firmy a nabídnout jim catering, který je ohromí. Samozřejmě čtivě, svižně a netradičně, jak už se to dneska dělá. Vcítila jsem se tedy do všech těch Veronik a Kristýn, které mají na starosti pořádání „eventů“ a napsala pro ně texty o tom, jak je právě tenhle catering ten nejlepší a co všechno jeho objednáním získají. Pak jsem texty odeslala a čekala. A čekala. A čekala. Když už se mi čekání zdálo i na vytíženého šéfkuchaře moc dlouhé, připomněla jsem se s dotazem, jak je s texty spokojený a jestli je budeme ještě ladit. Odpověď mě trochu překvapila. Texty se mu líbily, ale nakonec je nepoužil, protože mu webmaster s přítelkyní napsali lepší. Zaskočilo mě to, ale stane se. Jistě nejsem nejlepší copywriterka na světě. Šla jsem se tedy na nový web podívat a ke svému překvapení zjistila, že už se kuchtík nechystá oslnit na podnikových rautech, ale míří na festivaly a street party a chce je dobýt omastkem z hamburgeru tekoucím po bradě. Nic proti, ale mohl to říct. Měla jsem pocit, jako by si u mě objednal natření plotu nazeleno a pak oznámil, že u někoho jiného objednat červený plot a ten se mu líbí víc. Žádné výhrady ke zvolenému odstínu nebo špatnému provedení, ale jednoduše změna zadání, kterou mi zapomněl oznámit. Zákazníkům říkám, že pokud s mou prací nebudou spokojení, nemusí mi platit, ale u mladého masterchefa jsem se nemohla zbavit dojmu, že chyba nebyla na mé straně, a tak jsem o zaplacení alespoň snížené částky peněz požádala. Jak to dopadlo je z nadpisu zřejmé. Mám svého prvního neplatícího zákazníka a životní zkušenost, kterou lze vyjádřit veršem: je-li příliš gelu, čekej velkou melu.The post Můj první neplatící zákazník first appeared on textylka.cz.
Zákazník si v dnešní době může zakoupit cokoli, kdekoli a díky ecommerce kdykoli. Zákazník má možnost volby. Buď si zakoupí značkové oblečení z celého světa nebo český výrobek. Co si vyberete Vy?
projít na článekZákazník se bude do Vaší restaurace nebo kavárny rád vracet za dobrým jídlem, vynikajícím servisem a příjemným prostředím. První dojem na návštěvníka v pohostinství udělá vystupování číšníka a servírky ale i styl jejich oblečení.
projít na článekNa první schůzce začínáme měřením neboli braním míry. Vybírá se tvar, střih, barva a materiál budoucích bot. Na tuto schůzku je potřeba přibližně jedna hodina. Na dřevěných kopytech, vyrobených na míru pro zákazníka, potom vytvoříme zkušební boty, které
projít na článekMožná se rozhodujete, že si necháte ušít kvalitní boty na míru, ale zatím ještě nemáte s touto službou žádné zkušenosti. V následujícím příspěvku Vám přináším všechny důležité informace. Celý proces výroby ručně šitých bot na zakázku začíná na první schůz
projít na článekPravidelně u nás nakupujete? Využíjte proto náš automatický systém slev, který začíná již od 5 kusů v košíku a můžete ho získat ihned s první objednávkou. Stačí, když se u nás zaregistrujete jako zákazník a můžete mít slevy od prvního nákupu - od pěti kus
projít na článek