Copywriting, psaní, ghostwriting, UX webů | textylka.cz

Textuju weby, vymýšlím slogany a věnuji se UX webů. Vedle toho píšu knihy jako ghostwriterka nebo pomáhám se stylistickou úpravou rukopisů.

projít na web

Tajemství šumavského marketingu

Dlouho jsem si myslela, že pro úspěch firmy je potřeba mít dobrý podnikatelský záměr, zmapovaný trh, jasně popsanou cílovku, promyšlené marketingové strategie, profily na všech sítích, kam až ruka proklikne a blog plný třeskutě vtipných příspěvků. A pak j

projít na článek

O síle slova, (z)vrácené pokutě a šťastném konci

Slova jsou mocná. Jen si vezměte, co to s životem udělá, když řeknete ano. Anebo když ho ve stejnou chvíli naopak neřeknete. Tři písmena a úplně vám změní život. To, co řeknete nebo neřeknete, může zkrátka spoustu věcí dost zásadně ovlivnit. Například to,

projít na článek

Jak (si) napsat web

Napsat dobře web není nic těžkého. Vlastně úplně stačí nenapsat ho špatně, a tomu lze předejít dodržením několika jednoduchých pravidel. Tady jsou:   1. Myslete na návštěvníky Stále mějte na paměti, že web je určen návštěvníkům a jeho obsah i strukturu t

projít na článek

Jak zaručeně zvýšit čtenost textu aneb Háček a veřejné toalety

Říkám to vždycky – na detailu záleží. Člověk by nevěřil, jak může potěšit taková maličkost jako háček. U čárky to asi nikoho nepřekvapí, ta může zachránit i život: Popravit, nelze udělit milost! Popravit nelze, udělit milost! Ale háček? Věřte nevěřte, i h

projít na článek

Můj první neplatící zákazník

Jednou to přijít muselo, ale že to bude takhle tristní jsem nečekala. Ozval se na doporučení a chtěl otextovat web pro svou novou cateringovou firmičku. Mělo mě varovat množství gelu, které měl ve vlasech. Ale snažím se lidi nesoudit, proti gustu žádný di

projít na článek

Jak udělat web, z kterého nebudou návštěvníci (hned) odcházet

Máte pěkný web, ale odchází vám z něj lidi? Možná nabízíte službu či zboží, o které prostě nikdo nestojí, ale možná máte na stránkách jen pár věcí špatně. Zde jsou mé dvě rady, jak udělat web, na kterém se návštěvníci budou cítit dobře. 1. Zamyslete se na

projít na článek

Jak jsem si šla na poštu pro balík do ruky aneb Komunikace se zákazníkem – díl 2.

Člověk by si myslel, že když za něco zaplatí, má na to nárok. U České pošty to ale neplatí. Představte si, že si objednáte a zaplatíte auto, a když si pro něj přijdete, najdete za stěračem lístek: Výjimečně jsme neučinili pokus o namontování volantu. Namo

projít na článek

Drama z pošty aneb Komunikace se zákazníkem – díl 1.

Na poště se dá zažít spousta věcí. Člověk by nečekal, že chtít rozměnit pětitisícovku může být zdrojem tak mimořádného zážitku. To bylo tak: Jdu pro chleba a cestou mi dochází, že mám v peněžence jen pětitisícovku. Platit s ní půlku Šumavy mi přijde hloup

projít na článek

5 věcí, které mě v e-shopech spolehlivě naštvou

Většinou jsou to drobnosti, které by šlo snadno změnit, přesto na ně narážím na každém virtuálním kroku. A co že mi při nakupování v e-shopech vadí nejvíc? 1.    Když musím simulovat objednávku, abych se dozvěděla, jaké bude poštovné. Vrcholem je, když je

projít na článek

Jak udělat z komunikace svou silnou (webovou) stránku aneb 5 tipů, jak vytáhnout e-shop z okresního přeboru do extraligy

Provozujete e-shop, akce a slevy máte na každém pixelu, a přesto to stále není ono? Řešení je možná jednodušší, než byste čekali. Podle nedávných průzkumů (viz článek Martina Štěrby http://bit.ly/2ayZyUN) je slabinou českých e-shopů komunikace. Podle mě j

projít na článek