Textuju weby, vymýšlím slogany a věnuji se UX webů. Vedle toho píšu knihy jako ghostwriterka nebo pomáhám se stylistickou úpravou rukopisů.
Slova jsou mocná. Jen si vezměte, co to s životem udělá, když řeknete ano. Anebo když ho ve stejnou chvíli naopak neřeknete. Tři písmena a úplně vám změní život. To, co řeknete nebo neřeknete, může zkrátka spoustu věcí dost zásadně ovlivnit. Například to,
Napsat dobře web není nic těžkého. Vlastně úplně stačí nenapsat ho špatně, a tomu lze předejít dodržením několika jednoduchých pravidel. Tady jsou: 1. Myslete na návštěvníky Stále mějte na paměti, že web je určen návštěvníkům a jeho obsah i strukturu t
Dlouho jsem si myslela, že pro úspěch firmy je potřeba mít dobrý podnikatelský záměr, zmapovaný trh, jasně popsanou cílovku, promyšlené marketingové strategie, profily na všech sítích, kam až ruka proklikne a blog plný třeskutě vtipných příspěvků. A pak j
Říkám to vždycky – na detailu záleží. Člověk by nevěřil, jak může potěšit taková maličkost jako háček. U čárky to asi nikoho nepřekvapí, ta může zachránit i život: Popravit, nelze udělit milost! Popravit nelze, udělit milost! Ale háček? Věřte nevěřte, i h
Jednou to přijít muselo, ale že to bude takhle tristní jsem nečekala. Ozval se na doporučení a chtěl otextovat web pro svou novou cateringovou firmičku. Mělo mě varovat množství gelu, které měl ve vlasech. Ale snažím se lidi nesoudit, proti gustu žádný di
Máte pěkný web, ale odchází vám z něj lidi? Možná nabízíte službu či zboží, o které prostě nikdo nestojí, ale možná máte na stránkách jen pár věcí špatně. Zde jsou mé dvě rady, jak udělat web, na kterém se návštěvníci budou cítit dobře. 1. Zamyslete se na
Člověk by si myslel, že když za něco zaplatí, má na to nárok. U České pošty to ale neplatí. Představte si, že si objednáte a zaplatíte auto, a když si pro něj přijdete, najdete za stěračem lístek: Výjimečně jsme neučinili pokus o namontování volantu. Namo
Na poště se dá zažít spousta věcí. Člověk by nečekal, že chtít rozměnit pětitisícovku může být zdrojem tak mimořádného zážitku. To bylo tak: Jdu pro chleba a cestou mi dochází, že mám v peněžence jen pětitisícovku. Platit s ní půlku Šumavy mi přijde hloup
Většinou jsou to drobnosti, které by šlo snadno změnit, přesto na ně narážím na každém virtuálním kroku. A co že mi při nakupování v e-shopech vadí nejvíc? 1. Když musím simulovat objednávku, abych se dozvěděla, jaké bude poštovné. Vrcholem je, když je
Provozujete e-shop, akce a slevy máte na každém pixelu, a přesto to stále není ono? Řešení je možná jednodušší, než byste čekali. Podle nedávných průzkumů (viz článek Martina Štěrby http://bit.ly/2ayZyUN) je slabinou českých e-shopů komunikace. Podle mě j