Říkám to vždycky – na detailu záleží. Člověk by nevěřil, jak může potěšit taková maličkost jako háček. U čárky to asi nikoho nepřekvapí, ta může zachránit i život: Popravit, nelze udělit milost! Popravit nelze, udělit milost! Ale háček? Věřte nevěřte, i háček dokáže divy. Ten, který mám na mysli, bývá (nebo spíš nebývá) na vnitřní straně dveří dámských toalet. Omlouvám se za to méně elegantní téma, ale já opravdu vždycky blahořečím každému majiteli restaurace nebo provozovateli veřejných toalet, kterého napadne na dveře háčky dát, takže pak nemusím držet tašku v zubech, abych zabránila jejímu styku s podlahou (patrně obsese vypěstovaná maminčiným naléháním, abych hlavně nikdy nechodila na záchod ve vlaku). Jakmile do nějaké kabinky vstoupím, první, co hledám, je právě háček. A když tam je, potěším mě, i když ho třeba zrovna nepotřebuji. Mám prostě radost, že někoho napadlo ho tam dát. A jak to souvisí s čteností textů? Jednoduše. I tady záleží na detailu. Třeba na fotce, která vzbudí zvědavost a přiměje návštěvníky na odkaz kliknout, aby zjistili, jak, proboha, ta ovce souvisí s psaním a toaletami! Anebo titulek. To už ale vlastně není detail, nicméně o čtenosti či nečtenosti textu rozhoduje zcela zásadně a v rámci něho pak už zase záleží na každém detailu. Tak například slovo jak na začátku titulku dává příslib, že čtenář bez námahy získá nějaký zaručený recept, čemuž velká spousta lidí nedokáže odolat. V kombinaci s magickým slůvkem zaručeně je úspěch skoro na dosah. Pak už stačí jen přidat dostatečně atraktivní předmět a můžete se začít kochat počtem přístupů. Nevýhodou této zaručené metody je, že naprostá většina čtenářů brzy zjistí, že naletěli, článek nesplňuje jejich očekávání a napříště budou u vašich textů obezřetnější nebo se jim raději rovnou vyhnou. Takže dobrá rada na závěr – nepodceňujte detaily a ať už se živíte psaním nebo provozujete bar, dobře si rozmyslete, kam dáte čárku nebo háček a jestli získání jednorázových čtenářů za každou cenu opravdu stojí za to. A budete-li se o tom s někým radit, chtějte odpověď raději písemně, předejdete zbytečným nedorozuměním: Potěšit čtenáře, ne podvést. Potěšit čtenáře ne, podvést. The post Jak zaručeně zvýšit čtenost textu aneb Háček a veřejné toalety first appeared on textylka.cz.
Čtenost časopisu SNOW dosáhla podle výzkumu Mediaprojekt ve 4. čtvrtletí 2020 a 1. čtvrtletí 2021 v průměru 36 000 čtenářů měsíčně. Čtenost v delším období, která nejlépe vystihuje sezónní charakter časopisu, ukazuje, že SNOW má zhruba 127 000 čtenářů roč
projít na článekSezóna 2019/20 se do pamětní knihy lyžařů nezapíše vpozitivním světle. Pozdní a slabá sněhová nadílka, časté oblevy a nedostatek mrazu velmi utlumily lyžařské aktivity, omezily fungování lyžařských areálů a prostor pro lyžařské vyžití obecně. A do toho vš
projít na článekHračka jeřáb Dřevěné dárky jeřáby délka 21 cm, jeřáb má otočné tělo, nastavitelný zdvih ramena ve dvou krocích a namotávací hák. Provázek není součástí dodávky. Jen háček. Samozřejmě je autojeřáb pojízdný. Lze objednat vypálení textu k hračce.
projít na článekChemické WC může být vhodným řešením pro řadu situací. Kde všude ho využijete a jaké má výhody oproti běžnému WC? Chemické WC využijete na stavbě i na chatě Přestože se nám může zdát tradiční splachovací WC jako samozřejmost, jsou situace, celý článek T
projít na článekGoogle před několika dny uvolnil pro veřejné testování službu Cloud Vision API nabízející možnost rozpoznávání obrázků a předmětů jenž zachycuje. Při rozpoznávání se služba zaměřuje na tři základní postupy: Rozpoznání obrázku jako celku a jeho klasifikac