Google před několika dny uvolnil pro veřejné testování službu Cloud Vision API nabízející možnost rozpoznávání obrázků a předmětů jenž zachycuje. Při rozpoznávání se služba zaměřuje na tři základní postupy: Rozpoznání obrázku jako celku a jeho klasifikace (příroda, lidé, pavouk, ) Rozpoznání jednotlivých předmětů a tváří Přečtení textu, který se na obrázku vyskytuje Vision API je propojeno se službou SafeSearch, což vám umožňuje pohodlně detekovat nevhodný obsah. Za velice zajímavý bonus lze považovat schopnost rozpoznat emoce lidí, jako je radost, hněv či smutek. Do budoucna bude Vision API nabízet integraci s Cloud Storage, což nabídne pohodlnou a plně automatizovanou analýzu obrázků v cloudu například pro eshopy, které potřebují zpracovat obrázky k recenzím od zákazníků. Nyní máte možnost tento zajímavý produkt z dílen Google vyzkoušet zdarma po dobu trvání .The post Google Cloud Vision API je veřejně dostupné first appeared on Google Disk návody.
Das Cloud Service-Team von TRKKN, dem Technologiepartner für Analytics, Marketing, Cloud & UX der Omnicom Media Group, ist zum spezialisierten Google-Cloud-Partner für Google-Marketing-Analytics aufgestiegen. Düsseldorf, 22.05.2024 – Next Level Mark
projít na článekLooker StudioLooker Studio ProLooker platformFree self-service BI tool Meant for easy visualisation No SLAs and content management capabilitiesA paid version of Looker Studio with additional capabilities Comes with SLAs and content management. Appropriat
V červnu 2021 jsme splnili nové požadavky programu Google Partner stanovené společností Google pro certifikované agentury.
projít na článekIniciativa, kterou Google neudržel ani jednu pětiletku, je definitivně pryč. Google authorship (autorství) se nejčastěji a nejjednoduššeji realizovalo propojením publikované www-stránky s profilem autora na Google+. Technologie, která byla jedním ze signá
projít na článekV září 2015 se naše agentura stala Google Partnerem, což nám nejen udělalo velkou radost, ale přibyla s tím ještě větší odpovědnost za výkonnost našich kampaní a spokojenost našich klientů. Rovněž si musíme pravidelně vyhrazovat čas na to, abychom se škol
projít na článek