Nen frac34; dn frac12;m tajemstv m, frac34;e hlavn m c lem filmov ho a do men m ry i kni frac34;n ho pr myslu je vyd lat co nejv c pen z. To je ov em mo frac34;n jen tehdy, kdy frac34; si p ijdou div ci film shl dnout nebo ten i si onu knihu koup . Probl m v ak je, frac34;e naprost v t ina film a knih, kter se dnes vyd vaj , nen zrovna p li kvalitn . To samoz ejm nen nic nov ho, bylo tomu tak v frac34;dy. Rozd l je v ak v tom, frac34;e z minulosti p e frac34;ily do dne n doby pouze ty skute n dobr kousky, zat mco ty patn skon ily v zapomn n . Ov em vytvo it n co skute n dobr ho nen nijak jednoduch . Mnohdy je to dokonce riskantn , nebo nem frac34;eme nikdy v d t, jak lid na e d lo p ijmou. P esto existuj metody, kter dovedou i ze patn knihy i filmu ud lat velk frac12; hit. Pot frac34; je v tom, frac34;e to nen levn . Z kladem je samoz ejm dn frac12; marketing. Ten mus b frac12;t intenzivn , aby vyvolal pocit, frac34;e ono d lo je skute n minim ln po inem roku. Nelze jej v ak vyu frac34; t u ka frac34;d ho, nebo by pak lid v i tomuto zp sobu propagace otup li. Proto se pou frac34; v pouze u n kter frac12;ch d l. A je pravdou, frac34;e to funguje. Pokud se toti frac34; v lidech poda vyvolat o ek v n , frac34;e se jedn o skute n n co v frac12;jime n ho, pak je mnohem pravd podobn j , frac34;e si onu knihu koup i nav t v film. Je v ak pravdou, frac34;e u filmov ho pr myslu je situace pon kud slo frac34;it j . Zat mco ten si knihu koup , a i kdy frac34; se mu nakonec nel b , st le za ni zaplatil, pokud se div kovi nel b film, tak na n j p jde pouze jednou a n sledn si nebude kupovat nap klad jeho DVD. Dal m zp sobem, jak zv frac12; it popularitu, zejm na u knih, je jejich adaptace u knih filmov i seri lov , u filmu kni frac34;n . Tyto pak p in dal pen ze, nebo ten /div k si mysl , frac34;e by n co takov ho ned lali, pokud by se nejednalo o skute n v frac12;jime n dobr d lo. Ukazuje se v ak, frac34;e tomu tak ani zdaleka nen . I to je d vod, pro bychom m li i v tomto p pad p estat naslouchat reklam m. Obvykle toti frac34; nejsou ani zdaleka tak up mn a v rohodn , jak se tv . Článek Může se i špatná knížka či film stát hitem? se nejdříve objevil na Wanabi.
Knížku, která v těchto dnech vychází, krásně a vtipně doprovodil ilustracemi Jiří Slíva. The post Medvědí knížka appeared first on Pavel Vrba | Básník, textař a dramatik.
projít na článekKnížka zřejmě bude. Měl jsem pro Vás připravenou další část textu o běhání, ale věci se seběhly jinak-zkrátka to vypadá, že někdy k jaru by mohla vyjít knížka a zveřejnění textu tedy nechám na ni. Tato forma zvěřejnění textu bude ucelenější včetně předsta
projít na článekApple iPhone 13 Pro všude propaguje a ne jinak je tomu u nové reklamy. Jedná se spíše o krátký film a oslavuje čínský nový rok. U příležitosti čínského nového roku vydal Apple nový krátký film ze série „Shot on iPhone“ s názvem „The Comeback“. Film vypráv
projít na článekKnížka nebo e-book, to je jedno, cena je stejná — 199 Kč. Dohromady pak můžeš svou dávku znalostí moderního CSS mít za 399 Kč, i s poštovným. Co o knížce říkají čísla? 440 stránek 170 praktických ukázek 9 kapitol 3 formáty e-booku (EPUB, MOBI, PDF). A
projít na článekVčera jsem konečně viděl film Paranormal activity 3 na který jsem se docela těšil. Po předešlých dvou dílech jsem byl zvědav o čem to bude tentokrát. Paranormal activity (první díl) byl takový pro mě celkem o ničem, jelikož půl filmu se tam nic moc nedělo