Nová kampaň

MOSS má novou náborovou reklamu na řidiče, kterou pro nás vymyslela a zajistila agentura Better. V hlavních rolích excelují dva naši řidiči Jožka a Lukáš, kteří stáli modelem fotografovi a kameramanovi v jednom Marku Dvořákovi. NOVÁ REKLAMA MOSSU Starší kampaň, se kterou jste se v menších obměnách mohli setkat v online prostředí, se už přežila. Potřebovali jsme proto vymyslet něco nového, jak oslovit zájemce o volant. V době, kdy se o zaměstnance bojuje ve všech oborech a napříč všemi pracovními pozicemi, musí být firma vidět. Koncept vymyslela agentura Better. Ujala se i realizace, zajistila grafické práce, texty na web i reálné nastavení a nasazení kampaní. NAŠI ŠOFCI Pokud MOSS sledujete nebo vyhledáváte, patrně se s novou reklamou setkáte. Bannery se zobrazují při brouzdání na internetu, vyskakují i na Facebooku nebo instagramu. Účinkují v něm dva naši řidiči: za těžkou řadu Jožka Papiernik a lehkou zastupuje Lukáš Glončák. Oběma děkujeme za jejich ochotu, čas a nasazení. Ačkoliv nám focení a natáčení dlouho hatilo deštivé a zamračené počasí, nakonec jsme v posledních červnových dnech vše zdárně dokončili. Bannery vedou návštěvníky na naše kariérní weby jezdivmossu.cz a zacnijezdit.cz. Tady vše o práci šoféra  rozepisujeme detailně. Ve spodní části webu pak má zájemce o práci formulář, který když vyplní, kontaktují jej holky z našeho personálního oddělení. MLADÍ I ZKUŠENÍ Kampaň jsme nazvali „Zařiď si budoucnost v MOSSu podle sebe“. Protože v MOSSu umíme zaměstnat jak mladé začínající řidiče, tak zkušené harcovníky, kteří už mají léta zkušeností. Komunikujeme online se zájemci dlouhodobě, s každým  otevřeně debatujeme nad jeho představami o práci a požadavky. „Snažíme se oslovit obě tyto skupiny a ukázat jim, co jim práce v MOSSu přinese,“ přibližuje Stanislav Bílek, kreativní ředitel Betteru. Dodává, že hlavním vizuálním prvkem je zpětné zrcátko, v němž se zájemce doví o benefitech šoféra v MOSSu. ŘIDIČI WANTED Zatímco ostatní místa v MOSSu se nám daří obsazovat a ve většině případů si můžeme zájemce vybírat, řidičů je čím dál míň. Věříme, že podmínky, které nabízíme, profesionální zázemí s jazykově vybaveným dispečinkem, a profi servisem + dobře zacílená reklama nám opět pomůže nějaké nováčky zaměstnat. The post Nová kampaň appeared first on MOSS logistics.

projít na článek

Jak vytvořit a zrealizovat billboardovou kampaň

Čas od času přijde v marketingu řeč i na výlepní plochy a billboardy. Jak udělat dobře billboardovou kampaň a jaké zkušenosti si z realizace objednávky reklamy na billboardech odnesete, to zkusím shrnout v tomto článku. Billboardová kampaň Samotná bilboar

projít na článek

COFIDIS odstartoval kampaň „Hrajeme podle vás“, ukáže v ní úvěrové pasti

Transparentnost, férovost, flexibilita. To jsou tři klíčové hodnoty, které ztělesňují nejen spotřebitelské úvěry COFIDISu, ale i zcela novou kampaň, kterou COFIDIS odstartoval právě v těchto dnech. V nové kampani pojmenované „Hrajeme podle vás“ se COFIDIS

projít na článek

Proč optimalizovat kampaň na Zboží.cz?

Internetov obchod Nejceny.cz za nal s nab dkou v poetn techniky a s postupem asu zaal roz iovat svj sortiment o m dn zbo a poteby do domu i zahrady. Od sv ho vzniku vyrostl na opravdovou n kupn galerii s tis ci poloek v nab dce. Efektivn veden kamp

projít na článek

Nová šablona pro různé SERVISY

Nová šablona vhodná pro pneuservisy a autoservisy. Moderní a vzdušný design. https://www.pneubohacekmb.cz Příspěvek Nová šablona pro různé SERVISY pochází z Efektivní nástroj pro tvorbu webových prezentací

projít na článek

Program Knihovna nová verze 1.9

Program Knihovna nová verze 1.9 Nová verze programu Knihovna přináší pohodlnější prohlížení a úpravy dat, obsáhlejší přehledy a snazší vyhledávání. Byla přidána postupná navazující výběrová pole: prohlížení a úpravy

projít na článek