Internetov obchod Nejceny.cz za nal s nab dkou v poetn techniky a s postupem asu zaal roz iovat svj sortiment o m dn zbo a poteby do domu i zahrady. Od sv ho vzniku vyrostl na opravdovou n kupn galerii s tis ci poloek v nab dce. Efektivn veden kampan na Zbo .cz tak bylo v zvou i pro naacute;s. Jak jsme se s t m poprali? Pr v e sortimentu byla pro n s pi zpracov v n bidovac ch strategi nejvt v zvou. Bylo poteba vytipovat opravdov prodejn tahouny. Na ty se zamit a z bidov n vyadit ty produkty, kter jenom raly rozpoet, ale na celkov ch trb ch mly jen minim ln pod l. P padov studie zachycuje obdob od 1.11.2016 do 28.2.2017 (s BiddingTools) a porovn v ho se stejn m asov m sekem roku minul ho, tedy je t dlouho ped implementac n stroje BiddingTools. Jak jsme ve srovn n s minul m rokem dopadli? Dok e BiddingTools e-shopm doopravdy pomoci? V sledky ukazuj , e ano. Pro tedy optimalizovat kampa na Zbo .cz? Odpov najdete v piloen m dokumentu. Článek Proč optimalizovat kampaň na Zboží.cz? se nejdříve objevil na Trayto.
Čas od času přijde v marketingu řeč i na výlepní plochy a billboardy. Jak udělat dobře billboardovou kampaň a jaké zkušenosti si z realizace objednávky reklamy na billboardech odnesete, to zkusím shrnout v tomto článku. Billboardová kampaň Samotná bilboar
projít na článekZbožový srovnávač Heureka.cz spouští podzimní kampaň na propagaci Heureka Košíku. V sérii on-line videí poukazuje na výhody nákupu zboží prostřednictvím tlačítka Koupit. Tlačítko Koupit Jedná se o speciální službu pro obchody zapojené do programu “Ověřen
Z skali jsme oven od Zbo .cz! M me ohromnou radost, e druh nejvt esk srovn va posvtil na i spolupr ci peet . Ale nen to jen o n s. P r v hod z toho plyne i pro v s, na e klienty. V posledn dob roste poet subjekt, kter se vnuj spr v zboov ch srov
Jak koupit kvalitní zboží za nejnižší cenu? Zkuste e-shopy, které nabízejí výrobky bez obalu! Nákup vysněného zboží bude pro vaši peněženku hračka. Jak přesně fungují obchody, kde pořídíte rozbalené zboží nejvýhodnější cenou na trhu?
projít na článekTransparentnost, férovost, flexibilita. To jsou tři klíčové hodnoty, které ztělesňují nejen spotřebitelské úvěry COFIDISu, ale i zcela novou kampaň, kterou COFIDIS odstartoval právě v těchto dnech. V nové kampani pojmenované „Hrajeme podle vás“ se COFIDIS
projít na článek