V BiddingManageru se snažíme posouvat ve všech směrech dopředu. Ještě před koncem roku 2020 jsme pořádně zamakali na Auto-biddingu a nyní se již plně koncentrujeme na úpravy v rámci obchodního modelu a maximální zjednodušení ceníku. BiddingManager za rok 2020 ušel velký kus cesty. Na pozadí (v tzv. backendu) se dělo spoustu změn, které občas mohly ovlivnit samotný chod nástroje, avšak cena za tyto drobné přešlapy je jistě výjimečná. Mluví za to například hned několik novinek v Auto-biddingu, o kterých si můžet přečíst ZDE. Dlouho jsme bádali nad tím, jak nový obchodní model BiddngManageru uchopit. Nechtěli jsme jen zdražit a uměle navýšit cenu. Našim cílem je být nadále zcela transparentní. Koncept této změny vychází ze zpětné vazby klientů, kdy pro ně dosavadní model nebyl vždy zcela jasný. Navíc je tato změna dlouhodobá, takže se nemusíte bát dalšího zdražování. Minimálně v následujících dvou letech bude cena stabilní, beze změny. Změny v ceníku nejsou nikdy příjemné, o tom víme svoje. I my musíme reagovat na změny u třetích stran. To je také jeden z důvodů, proč jsme se rozhodli pro takovou komplexní změnu. Stejně tak nám úprava ceny dovolí ještě více na BiddingManageru zapracovat a posunout ho zase o kousek dále. Nemusíte se bát. I nadále si držíme postavení nejlevnějšího bidovací nástroje na trhu. Je to filozofie, se kterou jdeme již od počátku existence BiddingManageru. Jaké změny můžete od 1. 2. 2020 očekávat: ✓ Jedna cena za nástroj bez ohledu na počet aktivních produktů v Auto-biddingu. ✓ Auto-bidding pro 500 produktů v ceně nástroje. ✓ Vystavení faktury na měsíc dopředu. Jedna cena za nástroj bez ohledu na počet aktivních produktů v Auto-biddingu Od počátků věků byl ceník BiddingManageru rozdělen na cenu za samotný nástroj + cenu za počet produktů aktivovaných do Auto-biddingu. Uživatel si mohl k ceně za nástroj zakoupit libovolný počet produktů do Auto-biddingu (nejprve v balíčcích po 50, později po 100 ks produktů). Balíčky si uživatelé mohli v průběhu roku jakkoliv měnit, což často způsobovalo problémy a né všichni s tím byli zcela ztotožnění. Po dlouhých analýzách a hledání toho nejlepšího řešení jsme se rozhodli udělat cenu jednu. Respektive jednu cenu za nástroj bez ohledu na počet aktivních produktů v Auto-biddingu, a to až s maximálním počtem 500 produktů do Auto-biddingu. Nový ceník BiddingManageru Jak jste již zvyklí, cena BiddingManageru je jednotná bez ohledu na velikosti XML feedu a zvládne zpracovat každý produktový feed až do velikosti 150 000 položek. I nadále pak zůstává možnost správy ze strany našich biddingových odborníků za cenu stejnou, a to 1 990 Kč. Tuto komplexní službu využijí především uživatelé, kteří nemají čas nebo chuť se o zbožáky starat. Auto-bidding pro 500 produktů v ceně nástroje Doposud jste museli v BiddingManageru platit za každý balíček po 100 produktech v Auto-biddingu zvlášť. Cena se tak často vyšplhala dost vysoko. Nyní si můžete v rámci jedné ceny do Auto-biddingu aktivovat až 500 produktů, což je výrazná sleva a výhoda pro vás. Pro představu: Při dosavadních cenách byste za nástroj a 500 produktů v Auto-biddingu zaplatili 1 294 Kč, nová cena je pouhých 599 Kč. Stejně tak ušetříte i v případě, že využíváte nástroj a 200 produktů v Auto-biddingu. Při starých cenách vám to vychází na 697 Kč. Nově zaplatíte 599 Kč za nástroj a 500 produktů v Auto-biddingu dohromady. Za nižší cenu máte hned 300 produktů v Auto-biddingu navíc. Třešničkou na dortu je navýšení maximálního počtu produktů v Auto-biddingu. Ve starém obchodním modelu bylo možné do Auto-biddingu aktivovat maximálně 400 produktů. Vznikl tak prostor pro dalších 100 produktů, které můžete bidovat automaticky. Co se týče Auto-biddingu, tak jak již bylo zmíněné v minulém článku, na konci roku 2020 jsme na něm pořádně zamakali. Přidali jsme nové funkce pro hromadné úpravy produktů. Novou strategii, která zapínání produktů ulehčuje a také jednu grafickou notifikaci, jenž výrazně ulehčí vaší optimalizaci výkonu na srovnávači zboží. Faktura na měsíc dopředu V BiddingManageru jste byli zvyklí, že fakturace probíhá zpětně. Vždy k prvnímu v měsíci byla automaticky vygenerovaná faktura za měsíc předchozí. Například faktura vystavená 1. 1. 2021 se vztahovala k měsíci prosinci. Od února tomu bude jinak. Prvního v měsíci obdržíte do svého emailu automaticky vygenerovanou fakturu, která bude na daný měsíc, tedy na měsíc dopředu. Splatnost bude zachována, klasicky na 8 dní. Pozor! Jediné s čím se v měsíci únoru potkáte, tak že obdržíte faktury dvě. Jednu za měsíc leden 2021 (zpětně) a následně druhou na měsíc únor 2021 (dopředu). Je nám jasné, že uhradit dvě faktury naráz může někomu způsobit komplikace, a proto budeme tolerovat pozdější úhrady. Fakturu za měsíc únor můžete uhradit kdykoliv v průběhu měsíce tak, aby to pro vás bylo pohodlné a bez stresu. Od března už pak klasicky obdržíte jen jednu fakturu. Nový obchodní model s upraveným ceníkem vstoupí v platnost 1. 2. 2021. Věříme, že zjednodušení ceníku a úpravy v obchodním modelu pro vás budou pozitivní zprávou. Vše teď bude mnohem jednodušší a hlavně srozumitelnější. Transparentnost a prozákaznický přístup vždy patřily mezi naše základní hodnoty. Článek Nový obchodní model BiddingManageru se nejdříve objevil na Trayto.
Výrobce elektrických automobilů Tesla Motors uvede nový model místo modelu S 60, který je nejlevnější verzí stále známějších elektromobilů. Nyní bude nejlevnější model stát 75 tisíc dolarů a bude mít pohon na všechna kola s názvem Model S 70D. Dojezd auta
projít na článekExistuje business model, který je velmi účinný a může se zdát jako velmi dobrý akviziční nástroj. Otázka je, zda za tenhle akviziční a obchodní model chcete zaplatit skutečnou cenu vaši duši. Dnes vám prozradím, proč si myslím že to není ten nejlepší náp
projít na článekDovolená na Jadranu? Lákavé, ale v BiddingManageru jsme dali přednost přednost vymýšlení nových funkcionalit, které se s příchodem e-shopařské sezóny budou hodit. První vlaštovkou z novinek je možnost vkládání poznámek přímo do administrace nástroje. Jak
Na Zboží.cz s novinkami v poslední době nezahálí. Jednou z novinek je sjednocení tagu MAX_CPC_SEARCH pro všechna umístění na Zboží.cz mimo produktový detail. Jakým způsobem se tato změna promítla do fungování biddingu a administrace BiddingManageru? Na c
Celé léto jsme pracovali na odladění všech nedokonalostí, které po rozjetí nástroje postupně vyplouvaly na povrch. Přidávali jsme nové funkce a rozšiřovali ty stávající, aby byl BiddingManager zase o něco moudřejší. A je tu září. Nový školní rok. A tak i