Obaly GRASSLINE, cesta k zelenější přepravě

Představujeme novinku - obaly z travního papíru - jako ekologickou alternativou pro konvenčně vyráběná obalová řešení. Jsou vhodným materiálem především pro e-commerce obaly. Hlavní benefity materiálu: Výroba travního papíru snižuje poptávku po celulóze ze dřeva, což umožňuje udržitelnější obhospodařování lesů. Travní papír minimalizuje potřebu primárních vláken. V lineru tvoří tráva až 30 % , papír přitom zachovává veškeré pevnostní parametry. Trávu lze pěstovat v bezprostřední blízkosti papíren. Odpadá tedy ve větší míře přeprava a veškeré zátěže s ní spojené, související emise CO2 jsou sníženy až o 50 %. Travní ...

projít na článek

Reklama Polygraf Obaly

Přijměte pozvání na náš stánek na letošní Reklama Polygraf Obaly. Najdete nás uprostřed haly č. 2. Na co se můžete na našem stánku těšit: Epson SC-V7000 UV flatbed s 10 barvami vč. bílé a laku a potisknutelnou plochou až 250 x 125 cm Flora XT

projít na článek

Reshoper

Srdečně vás zveme na veletrh Reshoper, kde představíme řadu obalů progressPackaging určených pro e-shopy.  Reshoper je největší akce pro provozovatele e-shopů. Najdete zde jak veletržní část, tak i odbornou konferenci pro e-commerce. Stánek Igepa CZ

projít na článek

díl 6 cesta zpět do do Ha Giang, homestay cesta do Bac Me

Cesta zpět byla cesta skutečně peklo. 170 km na skútru. Dělali jsem zastávky, ale bylo to o život. Už jsem měl krizi, že z toho krámu spadnu. Nejenom že jsem měl zadek na maděru a bolavá záda, ale hlavně měl strach, že únavou ztratím rovnováhu. Nakonec j

projít na článek

Příprava na cestu, vyrážíme na skútrech

Na západ od NghiaLo se rozkládají hory dosahující výšky 3000 m, které se táhnou severozápadním směrem k Sapě, kde je nejvyšší hora FanSiPan 3.143 m. Ta bývá také hlavním cílem cestovatelů. Ale od doby, kdy tam postavili lanovku, začala na kopci obrovská

projít na článek

díl 1 Nghia Lo – cesta do Yen Bai

Zápisky z mojí první cesty k severním hranicím Vietnamu v roce 2012 druhá cesta zde Z mnoha následných mých cest po Vietnamu tuto považuji stále za jednu z nejlepších. Už proto, že to byl první moje větší cesta k hranicím s Čínou. Cestovali jsme autob

projít na článek