Označení pravdivých informací

Na internetu se poslední dobou objevuje více a více nepravdivých či neúplných informací, které zkreslují názory běžných uživatelů a často vedou k nenávisti, neporozumění či zmatení. Po vzoru Googlu se nyní i Bing rozhodl s tímto problémem bojovat a to pomocí speciálního označení, které návštěvníkovi umožní lépe rozpoznat, zda se jedná o výmysly nebo fakta. Jakékoli informace, které na webu zveřejníte tak můžete tímto tagem jednoduše označit a ulehčit návštěvníkovi orientaci v textu i celém obsahu. Využití tagů je jednoduché, rychlé a lze jej použít u jakéhokoli typu obsahu (obrázky, text, videa). Pokud se chystáte tento tag na svém webu použít, obsah by měl splňovat následující kritéria: Je třeba zachovat přehledné schéma, které umožní uživateli ihned identifikovat, které informace byly prověřeny a které nikoli Citace a názory musí být transparentní a je třeba k nim přidat i zdroje Tag musí náležet přímo prověřené informaci. Nelze jej využít pro celý kontext v případě, že jen některé informace jsou ověřené Vzhledem k provedeným změnám je možné, že se brzy dočkáme prověřených faktů i přímo ve vyhledávání. Koneckonců hlavní rival Bingu, Google, tuto funkci využívá již několik měsíců a uživatelé jsou s ní spokojení. Výhodou nasazení této funkce přitom není jen potěšení návštěvníků, ale i celkový vliv na nepravdivé a často i záměrně lživé šíření informací. Tento fenomén v posledních pár letech citelně zesílil a to takřka ve všech oblastech. Politika, životní prostředí, finance nebo i historie jsou odvětvími, u kterých nalezneme na internetu chybné informace, které mají dopad na nálady ve společnosti, ale i každodenní život. Článek Označení pravdivých informací se nejdříve objevil na SEO-asociace.cz.

projít na článek

TRANSFORMACE INFORMAČNÍ SPOLEČNOSTI V SÍŤOVOU - Díl 2. Dot.com bublina

Nárůstem hromadných sdělovacích prostředků, dostupnosti informací a hlavně snižováním nákladů spojených s jejich vznikem, přenosem a uchováváním, začínáme pracovat také s pojmem informační gramotnost. Jelikož dnes již lze říci, že hlavní charakteristikou

projít na článek

TRANSFORMACE INFORMAČNÍ SPOLEČNOSTI V SÍŤOVOU - Díl 2. Dot.com bublina

Nárůstem hromadných sdělovacích prostředků, dostupnosti informací a hlavně snižováním nákladů spojených s jejich vznikem, přenosem a uchováváním, začínáme pracovat také s pojmem informační gramotnost. Jelikož dnes již lze říci, že hlavní charakteristikou

projít na článek

Podniky „Start-up“ a jejich férové ocenění

Současná turbulentní doba je charakteristická realizací množství originálních myšlenek prostřednictvím nově vzniklých společností, u odborné veřejnosti nesoucích označení „start - up“.

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 18. díl – Příznaky u produktů v administračním rozhraní

Jsou informace, bez kterých se při nastavování biddingu neobejdete. Abychom vám ulehčili práci, přidali jsme na úrovni produktů pár příznaků, které vám na první dobrou pomáhají s identifikací. Příznaky u produktů Každý produkt v BiddingManageru disponuje

projít na článek