Proč byste měli navázat spolupráci sagenturou ajaké službu můžete očekávat?

Určitě jste již přemýšleli nad tím, zdali se pustit do spolupráce se specialisty z agentury. Pokud chcete, aby vaše „reklama“ fungovala tak, jak má, a už si nechcete připadat jako pokusní králíci svých známých, kteří „tak trochu do grafiky dělají“, je nejvyšší čas svěřit se do rukou specialistů, kteří se v dané problematice nejen léta pohybují, ale krom toho, že s grafickými programy pracují, mají zkušenosti a nejrůznější prostředky. Agentura, détépáci, kreativci a tvůrci Pokud se rozhodnete oslovit agenturu, která u svého názvu uvádí slovo reklamní, kreativní, nebo marketingová, mějte na paměti, že hned na začátku spolupráce je důležité si uvědomit (ujasnit), jaký výsledek od spolupráce očekáváte. Na velikosti agentury nemusí vždy záležet. Menší grafické studio vám může nabídnout kvalitnější kreativní tým než velká reklamní agentura. Samotnou spolupráci ale může zkomplikovat právě nevhodně zvolená „úroveň“ partnera. Bylo by více než nerozumné očekávat od „détépáků“ cokoli podobajícího se designu. Stejně tak obsahové kreativy se standardně nedočkáte od všech designérů (pokud nemají funkci i samotných tvůrců konceptů). 3 základní úrovně služeb ÚROVEŇ – détépáci (grafická produkce – DPT výroba) ÚROVEŇ – kreativci (grafický design, výtvarná tvorba) ÚROVEŇ – tvůrci (koncept, obsah, strategie, funkčnost) V praxi se můžete setkat s tím, že všechny tyto pozice se mohou prolínat. Někdy se tak můžete i od „détépáka“ (který nemá v popisu práce vymýšlení designu, ale pouze realizaci) dočkat kreativního nápadu, případně kreativec vám upraví design letáčků dle vašich přesných pokynů (mějte ovšem na paměti, že právě designér je tu proto, aby vám navrhl nejvhodnější řešení, vytvořil jedinečné vizuální dílo, a i z tohoto důvodu za jeho služby platíte více). Kdy spolupracovat s „détépáky“ Této první úrovně služeb doporučujeme využít v případě, kdy potřebujete, aby studio/agentura na základě vašich pokynů zpracovaly požadované. Jelikož se jedná o základní úroveň spolupráce, pro tvorbu komunikačních materiálů bude fungovat pouze za předpokladu, že: víte, jak má samotné dílo vypadat, a jste si jisti každým detailem. V tomto případě tedy máte zpracován grafický manuál. Za těchto předpokladů „détépák“ vytvoří materiály dle tohoto manuálu. nemáte k dispozici manuál, ale zvládáte to sami. Dokážete práci „détépáka“ vést krok po kroku. Nasměrujete jej, co má kde udělat, a zároveň vše zpracováváte tak, aby dílo nejen dobře vypadalo, ale také fungovalo. Schopnost, ale především čas budete potřebovat pro sepsání textů a sestavení funkčního obsahu. na výsledku vám nezáleží. Pokud máte pocit, že obchod vám funguje, aniž byste museli s okolím komunikovat a zapojovat pro vaši prezentaci jednotný vizuální styl, je tedy i jedno, jak samotné materiály vypadají. Kdy spolupracovat s „designéry“ Nestačí vám služby předchozí úrovně. Víte, že potřebujete, aby vaše firma působila lépe? Potřebujete zpracování jedinečné a vizuálně zajímavé? Nabízí se možnost spolupráce se studii, agenturami, které poskytují právě tyto služby. Zpracovaný grafický design vám zaručí, že vaše materiály budou nejen vizuálně hezké, ale budou i identické přímo pro vaši společnost. Hezký design ovšem nezaručuje, že bude také funkční. Aby tyto materiály přinesly požadovaný užitek, zbývá je opět na vás, jako na zadavateli dodání poutavého a funkčního obsahu. Agentury tvůrci strategie, obsahu, konceptu a funkčnosti Abyste mohli naplnit vaše obchodní cíle, materiály musí být nejen hezké, ale i funkční a účinné. Obraťte se na agentury nabízející tuto specializaci. Základ pro úspěšnou komunikaci, nejen tu grafickou, je uvádět správná slova a věci správným způsobem vaší cílové skupině ve správný okamžik. Grafickému designu, kterého má být dosaženo, předchází strategická rozhodnutí. Agentura na základě prostředků provádí výběr informací a tvoří samotný obsah. Aby tyto informace byly srozumitelné a zároveň pro cílovou skupinu atraktivní, je zapotřebí specialistů. Souhru této vědy a umění vám zaručí jedině spolupráce s agenturou.

projít na článek

„Focus time“: Co to je a proč byste na to měli ve vašem týmu klást důraz?

Termín „focus time“ se do češtiny nepřekládá snadno. Kdybychom se o to přeci jenom pokusili, výsledkem by byl zřejmě termín „čas na soustředění“ nebo „čas na soustředěnou práci“. Co tento termín znamená? A proč byste na měli ve vašem týmu podporovat jeho

projít na článek

Chcete se stát manažerem? Pak byste měli zapracovat na těchto vlastnostech a dovednostech

Mnoho lidí sní o tom, že se stanou manažery. Pokud i vy patříte mezi aspirující lídry, měli byste vědět, že prerekvizitou k manažerské pozici jsou určité vlastnosti a dovednosti, bez kterých se na manažerské pozici zkrátka neobejdete. A bez kterých vás ve

projít na článek

Vše, co byste měli vědět o psí vzteklině

Mnozí majitelé se sice starají o své domácí mazlíčky tak, jak mají, ale zapomínají se zajímat o jejich zdraví. Mnozí majitelé si totiž myslí, že zvířata jen tak snadno onemocnět nemohou, jenže to je samozřejmě mylný domněnka. Zvířata mohou onemocnět stejn

projít na článek

Pět dobrých důvodů, proč by měli manažeři striktně oddělovat svůj pracovní a osobní život

Vyvážení osobního a pracovního života je důležité pro kteréhokoliv zaměstnance. Dvojnásob to ale platí pro manažery. Zde je pět dobrých důvodů, proč by měli lidé na manažerských pozicích striktně oddělovat svůj pracovní život od toho osobního.

projít na článek

Kia spouští službu veřejných nabíjecích stanic

Společnost Kia Motors spustila celoevropskou službu veřejných nabíjecích stanic s označením KiaCharge.

projít na článek