Společnost COFIDIS opět upevnila svou pozici na českém trhu. S celkovou úrovní poskytovaných služeb je spokojeno 92 % klientů, z toho 59 % zákazníků uvedlo, že je se službami dokonce velmi spokojeno. Vyplývá to z výsledků výzkumu společnosti Ipsos Tambor, který se uskutečnil letos v létě.
S celkovou úrovní poskytovaných služeb společnosti COFIDIS je spokojeno 92 % klientů, z toho 60 % zákazníků uvedlo, že je se službami dokonce velmi spokojeno. Vyplývá to z výsledků výzkumu společnosti Ipsos Tambor, který se uskutečnil letos v červnu.
projít na článekPo třech měsících platnosti nového spotřebitelského zákona se neprojevily v chování zákazníků společnosti COFIDIS výrazné změny. Vyplývá to z údajů společnosti COFIDIS za poslední tři měsíce.
projít na článekV poslední době se poměrně často objevují v médiích či internetových diskusích negativní zkušenosti zákazníků s některými tzv. oddlužovacími společnostmi. Podle údajů společnosti COFIDIS meziroční nárůst klientů, u kterých se vyskytl problém se splátkou ú
projít na článekPřední nebankovní společnost Cofidis rozšiřuje od dubna možnosti komunikace s klienty o voicebotku. Vika neboli virtuální komunikační asistentka bude realizovat odchozí hovory a připomínat klientům data splatnosti. Jedná se o další službu, kterou chce Cof
projít na článekCOFIDIS nabízí nejméně rizikovou půjčku. Vyplývá to z nezávislého průzkumu společností Člověk v tísni o.p.s. a SOS Sdružení obrany spotřebitelů, které analyzovaly smluvní podmínky nebankovních společností, poskytujících spotřebitelské úvěry.
projít na článek