Se službami společnosti COFIDIS je dlouhodobě spokojeno více než 90 % klientů

S celkovou úrovní poskytovaných služeb společnosti COFIDIS je spokojeno 92 % klientů, z toho 60 % zákazníků uvedlo, že je se službami dokonce velmi spokojeno. Vyplývá to z výsledků výzkumu společnosti Ipsos Tambor, který se uskutečnil letos v červnu.

projít na článek

Se službami společnosti COFIDIS je dlouhodobě spokojeno přes 90 % klientů

Společnost COFIDIS opět upevnila svou pozici na českém trhu. S celkovou úrovní poskytovaných služeb je spokojeno 92 % klientů, z toho 59 % zákazníků uvedlo, že je se službami dokonce velmi spokojeno. Vyplývá to z výsledků výzkumu společnosti Ipsos Tambor,

projít na článek

Černé scénáře se nepotvrdily, nový spotřebitelský zákon se v chování klientů COFIDISU neprojevil

Po třech měsících platnosti nového spotřebitelského zákona se neprojevily v chování zákazníků společnosti COFIDIS výrazné změny. Vyplývá to z údajů společnosti COFIDIS za poslední tři měsíce.

projít na článek

COFIDIS varuje před oddlužovacími společnostmi

V poslední době se poměrně často objevují v médiích či internetových diskusích negativní zkušenosti zákazníků s některými tzv. oddlužovacími společnostmi. Podle údajů společnosti COFIDIS meziroční nárůst klientů, u kterých se vyskytl problém se splátkou ú

projít na článek

Cofidis spouští voicebotku Viku, sama zavolá a upozorní klienty na data splatnosti

Přední nebankovní společnost Cofidis rozšiřuje od dubna možnosti komunikace s klienty o voicebotku. Vika neboli virtuální komunikační asistentka bude realizovat odchozí hovory a připomínat klientům data splatnosti. Jedná se o další službu, kterou chce Cof

projít na článek

Společnost Cofidis slaví 30 let od svého vzniku, dostane nové logo a web

U příležitosti 30. výročí se společnost Cofidis rozhodla ke změně svého loga do modernější podoby, a to postupně ve všech osmi evropských zemích, kde Cofidis působí. Ruku v ruce s novým logem spouští Cofidis v České republice nový moderní web a začíná se

projít na článek