Shrnutí měsíce květen 2024

Léto nám už klepe na dveře, ale jeho příchod je každoročně doprovázen i poklesem prodejů. Lidé tráví více času na zahradách, na výletech nebo na dovolených a přirozeně méně nakupují. Nadále se však těšíme z meziročního srovnání výsledků. V květnu si publisheři oproti minulému roku vydělali na provizích až o 15 % více. Podívejte se na ty nejdůležitější aktuality v jedné minutě: Výsledky měsíce květen 2024 Počet konverzí: 73 186 Provize publisherů: 342 692 € Celkový obrat e-shopů: 5 479 654 € Pro zachování relevance výsledků neuvádíme do celkového počtu konverzí a do jednotlivých grafů výsledky kampaně Árukereső.hu. Zastoupení segmentů v květnu 2024 Top 6 segmentů       Ostatní segmenty Porovnání segmentů v měsících duben vs. květen 2024 Podle počtu konverzí TOP 6 segmentů Ostatní segmenty V květnu se dařilo zejména kampaním ze segmentu Dětské zboží a hry, kde vidíme až 40 % nárůst v počtu konverzí. Mezi nejoblíbenější kampaně patří Szalaykonyvek.hu, Bezvaplenky.cz, Regiojatek.hu a Najlepsiehracky.sk. Vysoký meziměsíční nárůst však pozorujeme i v kampani Hrackomat.cz. Kromě toho rostly konverze i v segmentech Dárky a papírnictví (+8 %), Domácnost a zahrada (+7 %) a Sport (+6 %). Na druhé straně, uplynulý měsíc nepotěšil publishery s projekty ze segmentu Auto-moto, kde pozorujeme pokles konverzí o 16 %. Poklesy vidíme také v segmentu Multishop (-9 %), Erotika (-8 %) a Hobby a cestování (-5 %). Podle průměrné hodnoty objednávky TOP 6 segmentů Ostatní segmenty V segmentu Auto-moto vidíme pokles v průměrné hodnotě objednávky, a to o 21 eur. Pokles o 10 eur nastal i v kampaních zaměřených na Dětské zboží a hry. V obou segmentech však přišel tento úpadek po výrazném nárůstu v dubnu. Lidé více investovali do finančních a jiných služeb, kde vidíme nárůst o 18 eur. Průměrná hodnota objednávky rostla také v segmentu Multishop, a to o 11 eur. Podle průměrné výše provize TOP 6 segmentů Ostatní segmenty V segmentu Hobby a cestování klesla průměrná provize o více než polovinu (o 3,94 eur), ale až po stejně vysokém nárůstu v předchozím měsíci. Skokani května Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání dubna s květnem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v dubnu alespoň 50 a více konverzí. Born2Be.com.ro +263 % Medenceorias.hu +259 % ENbook.pl +238 % MyProtein.sk +154 % Mobilfox.hu +116 % První trojici květnových skokanů sestavili CSS partneři, kterým se mimořádně daří v rumunské kampani Born2Be.com.ro, maďarské Medenceorias.hu a polské Enbook.pl. Nejlepší výdělky publisherů v květnu 2024 Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů Moebelix.cz Moebelix.sk Árukereső.hu Voyo.cz 4Home.cz Helveti.cz eyerim.pl eyerim.cz Wolt.com/cs/cze Planeo.sk Do žebříčku kampaní, které publisherům přinášejí nejvyšší výdělky, se vrátila kampaň Helveti.cz. Objevila se zde i polská eyerim kampaň, a to dokonce o místo výše nad českou. Publisheři s nejvyššími výdělky Typ Provize Ostatní 24 505 € Ostatní 21 420 € Obsah 15 876 € Ostatní ‎13 868 € Ostatní 13 543 € Obsah 10 692 € Ostatní 8 811 € Ostatní 8 794 € Ostatní 7 877 € Ostatní ‎7 765 € Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál. „Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery. Co propagovat v letních měsících? Dámské šaty, dětské sandálky i zdravé pamlsky Starstyle.sk E-shop Starstyle.sk nabízí módní kousky a inspiraci pro ženy i muže. Kromě širokého výběru šatů, plavek, pantoflí, sandálků a dalšího zboží, které doplňují každý týden, pravidelně nabízejí zajímavé akce a výprodeje. Navíc je veškeré zboží skladem a odesláno do 24 hodin. Kampaň je k dispozici pro slovenský, český i maďarský trh a čeká vás v ní provize až 12%. Průměrná hodnota objednávky za letošní rok je 29,60 eur a konverzní poměr 3,79 %. Prezuvky.sk Na e-shopu Prezuvky.sk najdete ručně vyráběné bačkůrky, botičky a sandálky známé a kvalitní značky RAK. Jde o slovenskou firmu s 30letou tradicí, která obula do ikonických textilních bačkůrek již nejednu generaci školkařů a školáků. Dnes už nenabízejí jen bačkůrky, ale botičky do všech ročních období včetně letních sandálků, tenisek nebo capáček pro první krůčky. Kampaň je vhodná pro projekty zabývající se dětským zbožím a módou, s provizí až 7,5 %. Slowlandia.com Zdravé a kvalitní mlsání, to je Slowlandia. Produkty z prémiových ořechů, kakaa a zdravých sladidel jsou vyrobeny v Nitře na Slovensku ve světové kvalitě, o čemž svědčí nejen jejich chuť, ale i prestižní ocenění. Bestsellerem je lískovcovo-kakaová Slowtella, která je dnes již legendou mezi oříškovými másly, ale zákazníci si oblíbili také oříškové krémy, ořechy v čokoládě nebo další snacky. Produkty je vhodné propagovat jako tip na dárek, zdravé mlsání pro sportovce nebo jako alternativu běžných sladkostí pro děti. V kampani vás čeká provize až 15 %.The post Shrnutí měsíce květen 2024 first appeared on Affiliate síť zaměřená na obsahové publishery.

projít na článek

Květen 2024 Stavění máje

Během stavění májky jsme se nenechali odradit ani severním „krutým“ větrem, který nás přinutil schovat se pod deky a sáhnout po štamprličce na zahřátí. Článek Květen 2024 Stavění máje se nejdříve objevil na www.csstesin.cz.

projít na článek

Květen 2024 Ukázka pohotovostní jednotky a psovodů ZZC Vyšní Lhoty

Odpolední středeční čas 29. 5. 2024 byl plný napětí a zážitků. Dojeli k nám na návštěvu Policisté ze Zařízení pro zajištění cizinců Vyšní Lhoty s ukázkou své práce s psovody. Policisté si s uživateli povídali o své práci, probrali několik různých témat. P

projít na článek

Shrnutí roku 2015 a výzvy pro rok 2016

Již skoro 2 roky jsem na blogu nenapsal žádný článek a tak jsem se rozhodl, že s příchodem roku 2016 je na čase, abych to změnil a opět se začal blogu aspoň trochu věnovat. Nejen kvůli možné inspiraci pro začínající i pokročilé online podnikatelé, ale tak

projít na článek

Shrnutí měsíce červen 2024

Máme červenec a s ním i začínající letní prázdniny, čas strávený u vody, na dovolených nebo v přírodě. Letní měsíce pro e-commerce znamenají převážně „okurkovou sezónu“, která je doprovázena poklesem prodejů, ale i přes tento letní trend je pozitivem, že

projít na článek

Shrnutí květen, ceny vč. Ferrari jsou byly rozdány

Dubnové ceny vč. Ferrari byly rozdány. Tento měsíc už začínám více dělat návody a nějaké strategie a lidé se zajímají o Pure u nás čím dál více, nebo alespoň mě chodí dotazy, že se chtějí zapojit. To budou také v dohledné době online prezentace, díky kte

projít na článek