Support Day 2018 má náš support: S Máriem Roženským o konferenci o zákaznické péči

Vdli jste, e 80 % majitel firem si mysl , e poskytuj skvlou podporu pro sv z kazn ky, ale to sam si mysl pouze 8 % z kazn k? A v te, e z skat novou objedn vku od st vaj c ho z kazn ka je 5-6kr t levnj , ne od toho nov ho? Mon by st lo za to zamyslet se, jestli o sv z kazn ky dostaten peujete. Mon by st lo za to vydat se 30. kvtna do Pardubic na konferenci o p i o z kazn ky Support Day. Customer care v praxi Support Day 2018 je konference pro v echny e-shopisty, majitele firem i zamstnance z kaznick podpory, kte chtj poskytovat pikovou p i, odli ovat se p stupem a v ce prod vat. Prost pro ty, kter m z le na budov n lep ho obrazu svoj spolenosti. V echny prezentace budou vych zet z re ln praxe a budou koncipov ny tak, abyste si odnesli z akce maximum praktick ch poznatk, kter budete schopni okamit aplikovat na sv vlastn projekty. Co konkr tn se na konferenci dozv te, jak jsou nejastj neduhy e-shop v komunikaci se z kazn ky a spoustu dal ch uiten ch informac , n m v rozhovoru n e prozradil organiz tor akce M rio Roensk . Vyuijte na i partnerskou slevu S lu kvalitn z kaznick p e si uvdomujeme, proto akci podporujeme v roli partnera. A pro v s, na e obchodn partnery, m me slevu 500 K na vstup. Sta pej t na partnerskou str nku supportday.cz/konference-2018-bidding a vstupenku objednat. ROZHOVOR S M RIEM: P i o z kazn ky se vnuje u dlouho a na webu p e , e tvou viz je Zlep it z kaznickou p i u 1.000 e-shop v R a SR. Na jak m sle jsi te a jak se ti da tuhle vizi naplovat? P i o z kazn ky jsem se vnoval je t pedt m, ne jsem si uvdomil, e to dl m. Bez toho bych sv podnik n vbec nerozjel. Tak firmy, kter maj podobn nastaven , vid ve sv ch statistik ch zlom v ase, kdy se p i o z kazn ky zaali vnovat. Aktu ln jsem cca v polovin . Ta vize je mj kompas, kter mi ud v smr. A je vidt, e se postupn vlny a v ce lid , se kter mi jsem se nkdy bavil, tyto my lenky d le. Dnes r no mi teba pi el screenshot komunikace s e-shopem prod vaj c m dvee, kde jedinou funkc pan na chatu je pos lat lid do prodejny. Takto to pesn v tom chatu napsala. Takov ch podobn ch situac , e-mail a p bh mi kad t den pijdou jednotky. Dva roky dozadu mi je nepos lal nikdo. Je to skvl materi l pro dal zlep ov n slueb. Dal vtipn historka byla, kdy ped v noci jeden e-shop volal m en, e se dod n zpozd o 3 dny, ale e radji volaj pedem, protoe nechtj b t na slidu v njak m pedn ce. Velmi m to pobavilo. Ale to je pesn ten dopad, kter jsem si touto viz stanovil. Pomoci lidem se zorientovat v tom, jak dlat lep p i o z kazn ky a d ky tomu mnohem v ce vydlat. Je to samozejm bh na dlouhou tra skrze konzultace, kolen (a u veejn , nebo p mo ve firm ch), podcasty, i konference, p spvky na blogu apod. U nkter ch se ten dopad m he (blog), u nkter ch (osobn konzultace) je naprosto jasn a pesn vy sliteln . Vzpomene si, co bylo impulzem, kter t vedl k zorganizov n konference o customer care? Asi to m co dlat s tou viz , vi? Konference vznikla o dva ms ce d ve, ne vize. Ale oboje bylo zaloeno na stejn m z kladu. Tvo me aplikaci SupportBox, kter pom h zjednodu it komunikaci se z kazn ky skrz e-mail (brzy i pes chat). Pi telefon tech se z kazn ky jsem zjistil, e oni si uvdomuj dleitost z kaznick p e, e by ji i chtli zlep it, ale nev kde za t a z eho erpat. Na z klad t mat, kter z kazn ci e ili a na co se n s ptali, jsem sestavil program a k dan m t matm jsem potom hledal vhodn en ky, kte maj dostatek zku enost a um pedat svou zku enost, jak dan probl m e it. Vize vznikla o dva ms ce pozdji u dobr ho v nka, kdy jsem si pov dal s manelkou pr v o kvalit slueb v R a pr sk. Najednou mi to do lo. Podle statistik je v esku v pepotu na obyvatele nejv ce e-shop v Evrop. Jak jsou na tom e t e-shopai s rovn customer care? Jsou tu obrovsk rozd ly. Jsou tu e-shopy se skvlou p o z kazn ky, kde si z kazn ky h kaj a lovk se k nim r d vrac . A potom e-shopy, kde nikdo neodpov d na e-maily, ani telefony, zbo pijde o t den pozdji atd. Tak pozoruji, e dost e-shop m probl m udret st lou kvalitu slueb s t m, jak rostou. Je tu obrovsk prostor pro zlep en . Osobn velmi r d nakupuji v zahranin ch e-shopech. Jejich rychlost odpovd , jak dok ou zodpovdt je t nevyenou ot zku, to je tu nev dan . Je tam obrovsk konkurence, take se mus po dn snait a pr v to, jakou odpov a jak z kazn ka povedou za ruiku, rozhoduje o tom, e se n kup uskuten u nich. S jak mi nejastj mi chybami v komunikaci na webech i v r mci customer care se u esk ch e-shop potk v scaron;? V r mci na eho blogu dl me pravideln mysteryshopping rzn ch segment. Ped v noci jsme se pod vali na sexshopy, v l t zase na hotely. V obou l nc ch jsou velmi smvn p klady pr v chybn komunikace. Ta nejvt chyba je, e se vbec dn odpovdi nedok m. Druhou velmi astou je, e jim nap u na e-mail a oni m odk na telefon, nebo opan. D le to je teba zodpovzen dotazu, ale neuk z n dal ho kroku, i asov ho horizontu. Jako p klad mohu uv st dotaz M te zbo XY skladem? Odpov pijde Ne . E-shop zodpovdl ot zku a odehnal z kazn ka do vyhled vae hledat jin ho prodejce. Mnohem lep odpov by byla Moment ln jej skladem nem me, ale m me ji objedn vku u dodavatele a doraz n m ve stedu, take ve tvrtek by mohlo b t u v s doma, je to pro v s OK, mohu v m XY rovnou rezervovat? . V prvn m p pad m m 100% pravdpodobnost, e nenakoup . V tom druh m m m rozhodn v ce, ne 50% anci, e nakoup . (Sp e tak 80+%). Takov ch p pad je mnohem v ce, chtl jsem pedev m uk zat, jak nad t m pem let. V m, e to bude trochu reklama, ale zkus vyjmenovat 3 e-shopy, kter podle tebe maj customer care zm knut na jedniku? Dok e ct, v em je jejich nejvt s la? Velmi se mi l b p e od e-shopu Econea. Velmi dobe rozum tomu, co prod vaj , sortiment je bav a vyhr vaj si s kad m detailem. Ned vno jsem nakupoval nco na d nsk m e-shopu TrendHim, kter m luxusn vyladn transakn maily a vbec informace po cel m webu. Tak vr cen zbo byla hraka. A kdy pijelo UPS, tak jsem zjistil, e to nen esk e-shop. Toto je ta s la a konkurence zahranin ch e-shop. Na Slovensku se mi velmi l b hodinarstvo.sk. Reaguj velmi rychle, p telsky a porad mi mnohem nad r mec m ho dotazu. Tak informace na webu jsou velmi pkn pipraven . V R m velmi pknou a specifickou komunikaci nap v emi kan ly Spokojen pes. Nebo teba Zoot, kter zaloil V dejny radosti a z kazn km tak obrovsky zjednodu il n kup obleen on-line. To byl obrovsk krok smrem k z kazn km. A co zboov porovn vae? Jakou v hu maj podle tebe recenze na Heurece a reakce na n? J mysl m, e st le znanou. Osobn je vyuiv m, u vt iny n kup a u dal ch lid je to velmi podobn . U m ch z kazn k, se kter mi spolupracuji na zlep en jejich p e, vid m nap klad, jak vliv m na objedn vky a obrat, kdy jim klesnou % v hodnocen na Heur ce, i ztr ta Heur ka Ko ku. Je potom n ron z skat je zpt. Na konferenci budu uv dt p klad jednoho klienta, kter mu se nco podobn ho stalo a co udlal, aby to otoil a z skal v e zpt. Jsem velmi zvdav, jak bude m t vliv zmna designu zobrazen recenz na Heur ce. Bohuel zat m nem m sla, abych to dok zal relevantn vyhodnotit. Na koho, nebo na co, se Ty osobn na konferenci nejv c t ? J se t m na v echny. Protoe jsou to v e t mata, kter p l adu e-shopa. Sp e eknu, pro se na n t m. Eli ka Vyhn nkov uk e, jak spr vn nastavit soci ln s t a jak na nich komunikovat. S t m ada e-shop v l a nech v zanedban profil. Pavel Ungr n s nau vytv et znalostn b ze podle toho, na co se nejastji ptaj z kazn ci. Pome to na emu SEO a odleh z kaznick p i. J v m uk u, jak si spo tat n vratnost investice do z kaznick p e a jak uk zat jej p nosy a dleitost veden firmy. Toto je te t ma, na kter dost v m obrovsk mnostv dotaz. e lidi ze supportu vd , e mohou m t p nos, ale nevd , jak se maj prodat veden . Jan Kvasnika nkolik ms c sb ral d rkov pedmty, kter vkl daj e-shopy do bal ku. Uk e n m v sledky sv ho przkumu. Ji Hemerle se podl o svou zku enost s budov n m nejvt ho on-line kvtin stv a o to, jak dleit je vlastn doprava pro pikov uivatelsk z itek. Petr Boros uk e, jak efektivn e it vratky, aby to bylo co nejjednodu pro z kazn ka a zahrnovalo co nejm n administrativy pro e-shop. Josef kovsk byl hvzdou z kaznick p e ve startupu Zoot. Nyn psob ve spolenosti Home Credit a podl se o rozd ly v p stupu k z kazn kovi mezi tmito dvma svty. Jakub Kos se zam na transakn e-maily. Dozv te se, jak doporuuje pos lat, jak je pipravit a kde se inspirovat. Kdybych ml vyp chnout ti, na kter se t m, tak urit Pepa kovsk , on je na p diu super a ten posun od startupu ke korpor tu, to je moc zaj mav . D le Jirka Hemerle, kter m super p bh o tom, jak buduj vlastn dopravu a co to pro n znamenalo, jak jim kur i ut kali z penzi apod. :). Kuba Kos s transakn mi e-maily je tak super. Vt ina e-shop si toti nech ty standardn , kter jim naserv ruje jejich e-shopov e en . Ale potunn text e-mailu me znamenat obrovsk rozd l, jak v potu kontakt na podporu, tak v zlep en brandu apod. Co nejhodnotnj ho si mysl , e si astn ci ze Support Day 2018 odnesou? Urit si odnesou mnoho praktick ch zku enost od lid z praxe. V ichni, kdo pedn , tak dan vci tak e u sv ch e-shop, i klient. Take kad pihod checklisty, tabulky, n vody a postupy, kter astn km u et hodiny a hodiny sezen a vym len . Tak se potkaj s dal mi lidmi, kte e ty stejn situace se z kazn ky a mohou si o nich popov dat a naj t inspiraci na vhodnj e en . A samozejm o v echny se postar me tak po str nce j dla a pit . Po cel den budou bohat coffee breaky, obd a svainky, kde si kad pijde na sv . Pijte, moc se na v s t m! A my se samozejm taky t me. S k m z v s se na Support Day potk me? Článek Support Day 2018 má náš support: S Máriem Roženským o konferenci o zákaznické péči se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

Support 4 Action

Support 4 Action je projekt podpořený v rámci Česko-Ukrajinského fóra pro podporu nevládní spolupráce organizace Evropské hodnoty. Tento program je financován českým Ministerstvem zahraničních věcí prostřednictvím programu transformační spolupráce – Trans

projít na článek

Sell by Weight PRO Version 1.1.2

Hi, we have here a new update of Sell by Weight PRO. Changes: – New feature – Added support for Plug-in WooCommerce Product Add-Ons – New feature – Added support for Plug-in Wholesale Suite – WooCommerce Wholesale Prices & B2B Plugin – New feature – O

projít na článek

SVATÝ VALENTÝN

I naše společnost přeje a fandí všem zamilovaným z celé ČR. Proto od dnešního dne až do svátku Svatého Valentýna, tj. do 14.02.2018 (včetně) si můžete pronajmout veškerá naše vozidla s požadovaným přistavením na den SVATÉHO VALENTÝNA 14.02.2018 se speciál

projít na článek

Bitcoin pod tlakem, Forex, zlato, ropa a Dax týdenní výhled

Zdravím Traders, v tomto týdenním videu jsem se podíval na hlavní měnové páry, zlato, ropu a také Bitcoin, který je pod tlakem a stále odolává rezistenci okolo 12000 USD. Níže přikládám několik grafů. EUR/USD pokračuje dál v konsolidaci a v bočním tren

projít na článek

“Podařilo se připravit velmi silný ročník,” říká o konferenci Support Day 2019 hlavní organizátor Mário Roženský

Support Day je konference o p i o z kazn ky, kter se v pardubick m Congress Centru bude letos v kvtnu konat u potvrt . S M riem Roensk m, hlavn m organiz torem akce, jsme se potkali na veletrhu Czech Online Expo a nedalo n m, abychom se nezeptali, co na

projít na článek