TWI & Kata Conference 2019 představila metodiky zvyšování efektivity napříč odvětvími

TWI & Kata Conference 2019 od společnosti DMC přinesla nová témata jako zdravotnictví, ale také ta, která jsou průřezem všech oblastí práce. V rozhovoru hovoří Jitka Tejnorová a Markéta Šimáková, které jsou partnerky DMC a organizátorky zmíněné akce. Podle jejich slov měla konference ukázat firmám, že příprava na změnu a transformaci je nezbytně nutná. Cílem bylo sdílení zkušenosti manažerů mezi sebou, jak se k palčivým tématům dnešní doby staví. Přečtete si také reportáž z celé konference…

projít na článek

Agilní transformace nám ukázala, jak být samoorganizovaní s co nejmenším počtem manažerů

Řečníkem na konferenci TWI a Kata od společnosti DMC management consulting byl Pavol Blaho, Head of Agile Center of Expertise v Komerční bance. V rozhovoru se zabývá především agilní transformací společnosti, využitím metodiky TWI a Kata během reorganizac

projít na článek

Žádné zametání chyb pod koberec. Kata pomáhá k tomu, aby se kiksy neopakovaly

Michal Pochmon je vedoucím vývoje a designu ve společnosti Hella Autotechnik Nova a je tak zodpovědný za 120 vývojových inženýrů. Hlavním tématem rozhovoru je využití systému KATA.  Dále se dozvíte například to, co obnáší spolupráce a organizace týmu nad

projít na článek

Technologické procesy se změnily, ale lidé ne. Dovednosti TWI jsou dnes důležitější než kdy jindy

Patrick Graupp byl jako autor metodiky TWI a TWI Senior Master Trainer hlavním řečníkem na letošní konferenci DMC. Představil transformaci kultury společnosti s TWI & Kata, nahlédl do oblasti zdravotnictví a nastínil tak, jak zařídit, aby lidé dodržov

projít na článek

TWI a Kata nám pomohly zkrátit dobu zaučení operátorů a zvýšit angažovanost

Jan Sondag je Plant Manager ve společnosti Teleflex Arror International CR. Je také prvním certifikovaným trenérem pro metodu TWI v Česku. Ve společném rozhovoru se věnuje implementaci této metody do firmy a propojení s metodou Kata. Dále zmiňuje změny, k

projít na článek

Jak dosáhnout zvyšování prodeje nových vozů?

Prodejem nových automobilů se zabýváme již od roku 1991 a po celou dobu optimalizujeme postupy pro získávání poptávek a jejich správné vyřizování. Průběžnou optimalizací těchto věcí, lze pak dosahovat zvyšování efektivity prodeje a zdrojů poptávek. Výsled

projít na článek