Stěžovat si na zážitky z České pošty je dnes moc jednoduché. Státní moloch se dostal již do takové úrovně neefektivity, že o stání ve frontě nebo nedoručování balíků vznikají populární písničky. I tak úsměv na tváři mizí, když jde přeci jenom o byznys a i nemožné scénáře se stávají skutečností. Příkladem toho může být, když nám americký výrobce posílal v lednu letošního roku náhradní díl a bohužel jej poslal přes USPS - tedy Americkou poštu. Na tom by nebylo nic tak špatného, kdyby partnerem té americké nebyl Česká pošta. Zhruba týden zásilka putovala po USA, až 31. ledna zakotvila v rukou českého úřadu, neb tím přeci pošta je! Celý únor a březen se pak nesl v nekomunikaci (v horším případě) nebo postupných požadavcích na další a další dokumentaci (v případě lepším). Zatímco soukromé firmy pošlou seznam požadovaných dokumentů, celní deklarant ČP nám své požadavky dávkoval postupně, s cca týdenními rozestupy. Zásek pak vznikl na faktuře / vrácení zboží. Údajně není možné, že když šlo o reklamaci, abychom nevraceli vadný díl. A když už jsme ho tedy prý nevraceli, tak jak to, že nemáme na reklamovaný díl fakturu. Výsledkem tak bylo dvouměsíční zpoždění, přičemž výrobní stroj celou dobu stála a my jej mohli akorát zakrýt plachtou, aby se na něj neprášilo. Jeden si pak říká, že je lepší přemluvit odesílatele a klidně si i připlatit za soukromou dopravní společnost. Zkušeností mnoho, všechny vesměs pozitivní. Až doposud. Náš dodavatel poslal topné elementy tradičně - přes UPS, dne 11. dubna. Původní předpoklad doručení 14.4. byl záhy zrušen a dostali jsme termín po Velikonocích, na úterý 19.4. To zamrzí, ale pořád ještě nejde o tragédii, byť nám součástky chybí pro stavbu objednaného AMARU. Mezitím UPS požádalo o dokumenty k proclení (v rámci jednoho e-mailu - výhoda oproti České poště) a ty jsme jim tentýž den poslali zpět. 19. dubna zásilka skutečně dorazila. Nikoliv však k nám, ale na centrum UPS v Tuchoměřicích a... tam je dodnes, tedy už týden. Napadne vás zeptat se, proč zásilka není ještě u nás, když to běžně trvá 1 - 2 dny od přijetí na centrálu. Jenomže UPS zjevně nechce moc komunikovat, pokud si u ní nechcete zrovna něco objednat nebo rovnou zaplatit. Každý den hodinu až hodinu a půl na telefonu - nic! Hovor nikdo nepřijal a naše kolegyně se akorát naučila nazpaměť rozpravu s jejich automatem vybízejícím k čekání na lince. E-mail? Odeslaný dotaz ve středu 20.4. je stále bez odpovědi. Webový formulář? Odeslaný ve čtvrtek 21.4. stále bez odpovědi. Nezbylo mi, než se do centra UPS vydat a zeptat se na balík osobně. Podle cedulí "Zákaznické centrum" jsem se dostal na parkoviště a vydal se k vrátnici. Na dotaz, kde tu najdu ono zákaznické centrum mi bylo řečeno, že tu žádné není. Zeptal jsem se tedy, jestli mohu mluvit s někým zodpovědným za doručování balíků. Prý ne! OK, zkusil jsem pánovi tedy popsat, že nám stojí výroba kvůli nedoručenému balíku, ale než jsem stihl pokračovat, tak mne razantně přerušil se slovy: "Je to určitě moc dojemnej příběh, ale je mi to volný! Zavolejte si na linku a když to nezvedaj, tak zkoušejte dál. Já jsem z jiný firmy, nespadám pod UPS a je mi to jedno! Takovejch jako vy tu mám denně desítky!" Inu, balík stále nemáme. Avšak jednu zkušenost ano - pokud, jako já, nepatříte k těm, co si vylévají zlost na úřednice České pošty za přepážkou, můžete si něco poslat přes UPS a nechat vrátného, aby si vylil zlost na vás.
Úřad pro civilní letectví zveřejnil na svých webových stránkách návrh opatření obecné povahy, kterým rozděluje vzdušný prostor zřízení letištní provozní zóny letiště České Budějovice (ATZ České Budějovice), koncové řízené oblasti České Budějovice (TMA Če
projít na článekAhrefs patří mezi mé nejoblíbenější SEO nástroje a neexistuje den, kdy bych se bez něj obešla. Dnes se Vám pokusím přiblížit nejzajímavější věci, které dokáže. Program je v angličtině a stojí od 99-179$ měsíčně. Výčet níže sepisuji jako inspiraci svým
projít na článekVe čtvrtek 2. března, tak jako každý první čtvrtek v měsíci, bude omezen provoz Letiště České Budějovice z důvodu pravidelné údržby leteckých pozemních zařízení. Předpokládané zahájení provozu bude tento den od 11:00 SEČ. Děkujeme za pochopení. Článek Pr
projít na článekTým sokolníků ze školy tradičního sokolnictví B&S Hawk má za úkol na letišti zabránit střetu letadla s ptákem nebo zvěří. I spolu se sokolníky se poctivě připravujeme na naši první letní opravdovou sezonu. foto Petr Zikmund Článek Biologická ochra
projít na článekze dne21.října 2020 č.1079 o přijetí krizového opatření [...] The post USNESENÍVLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY appeared first on EPRO Trutnov, s.r.o..
projít na článek